• Посилання скопійовано

У разі зміни адреси суб'єкта господарювання потрібно перереєструвати РРО

ДФСУ наголошує, що після внесення змін до документа на право власності або іншого документа, що дає право на розміщення господарської одиниці, має бути проведена перереєстрація РРО

У разі зміни адреси суб'єкта господарювання потрібно перереєструвати РРО

ДФСУ у листі від 21.03.2016 р. №6117/6/99-99-22-07-03-15 нагадує, що згідно з Положенням №13 касовий чек повинен містити, зокрема, такі обов’язкові реквізити як найменування господарської одиниці та адресу господарської одиниці.

Отже, у розрахунковому документі повинна друкуватися інформація про адресу господарського об’єкта, яка зазначена в документі на право власності. Видача розрахункового документа, в якому адреса господарського об’єкта, що не співпадає з адресою, зазначеною в документі на право власності, є порушенням вимог ст. 17 Закону про РРО.

Нагадаємо, що госпсуб’єкт для реєстрації РРО подає до органу ДФС заяву за формою №1-ПДВ та низку докуменів. Серед них, зокрема, й копія документа на право власності або іншого документа, що дає право на розміщення господарської одиниці, де буде використовуватися РРО. Після реєстрації РРО контролюючий орган надає реєстраційне посвідчення РРО, у якому зазначено інформацію про господарську одиницю, для якої призначений РРО (зокрема, й адреса господарської одиниці). РРО може застосовуватись тільки в тій господарській одиниці, яка зазначена в реєстраційному посвідченні.

У разі зміни даних, які зазначаються в реєстраційному посвідченні, суб’єкт господарювання протягом 5-ти робочих днів від дня виникнення змін подає до ДФС за місцем реєстрації РРО реєстраційну заяву з позначкою «Перереєстрація». У ній слід зазначити причини перереєстрації та реєстраційне посвідчення.

Якщо органами виконавчої влади чи місцевого самоврядування прийнято рішення про перейменування вулиці чи інших топонімів (географічних назв), внаслідок чого змінюється адреса господарської одиниці, власник відповідного приміщення має привести свої установчі документи, документи на господарську одиницю та інші документи у відповідність із Законом.

Докладніше про це читайте тут >>>

Після внесення змін до документа на право власності або іншого документа, що дає право на розміщення господарської одиниці, має бути проведена перереєстрація РРО. 

Окремо податківці наголосили, що інформація, яка відображена в ліцензії на роздрібну торгівлю алкогольними напоями (в тому числі про адресу господарського об’єкта) повинна співпадати з даними про адресу господарського об’єкта, який друкується в розрахунковому документі зареєстрованого на дану адресу РРО.

Нагадаємо, що Державна регуляторна служба пояснювала: якщо змінюється назва населених пунктів, районів та областей, проте не змінюється фактичне місце ведення діяльності чи розташування офісу, переоформляти ліцензії не потрібно.

Усі новини на тему >>>

Автор: «Дебет-Кредит»

Джерело: Державна фіскальна служба України

Рубрика: Держрегулювання/Готівковий обіг та каса

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Готівковий обіг та каса»