• Посилання скопійовано

У разі зміни керівництва треба отримати нові електронні ключі

Підприємство уклало договір про забезпечення електронного документообігу з податковою інспекцією засобами телекомунікаційного зв’язку, отримало ключі і подає звітність в електронному вигляді. Чи буде опрацьовано декларацію в електронному вигляді, якщо на підприємстві змінюється керівництво?

У додатку 2 до договору про забезпечення електронного документообігу з ДПІ засобами телекомунікаційного зв’язку зазначаються анкетні дані платника податку, зокрема дані керівника та бухгалтера підприємства. Крім того, до ДПІ надаються особисті відкриті ключі на магнітному носії та у роздрукованому вигляді. Якщо на підприємстві змінюються будь-які дані, внесені до додатка 2, у тому числі директор чи бухгалтер, слід протягом трьох робочих днів після таких змін повідомити ДПІ і надати нові відкриті ключі електронного підпису.

З відповідей під час «гарячої лінії» начальника відділу інформатизації та обліку платників податків ДПІ у Сокальському районі Чаплика Я.П.

 

Рубрика: Облік та звітність/Автоматизація

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Автоматизація»