Нагадаємо, що сьогодні зранку на сайті ДФСУ з'явилося повідомлення про неможливість повного використання функціоналу електронних сервісів ДФС. Про це ми повідомляли тут>>
Сьогодні ж, 20 вересня, о 15.45 ДФСУ повідомила, що технічні проблеми, пов’язані з виходом із ладу одного з серверів баз даних, уже усунено.
"Платники податків мають змогу у повному обсязі використовувати функціонал електронних сервісів ДФС" - зазначено у повідомленні.
Звертаємо увагу, що в іншому своєму роз'ясненні податківці вказували, що всі звітні документи, що подані платниками податків, прийняті та оброблені у встановленому порядку. Датою та часом прийняття звітних документів в електронній формі (у разі позитивної другої квитанції) є дата та час, зафіксовані у першій квитанції.
***
Нагадуємо, що нещодавно ДФС доопрацювала «Електронний кабінет платника» в частині надання доступу платникам ПДВ до даних ЄРПН в режимі реального часу щодо складених ними чи його контрагентами податкових накладних та/або розрахунків коригування. Докладніше про це тут>>