ДФС у Дніпропетровській області інформує, що п. 1.2 Регламенту АСЦК ІДД ДФС (далі – Регламент) визначено, що представник – фізична особа, уповноважена заявником (фізичною особою або фізичною особою – підприємцем, або юридичною особою, що отримує або має намір отримати послуги електронного цифрового підпису (далі – ЕЦП)) на подання до відокремлених пунктів реєстрації Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС (далі – ВПР) реєстраційних документів заявника, вчинення необхідних реєстраційних та інших дій (скасування, блокування, поновлення посилених сертифікатів), генерації особистих ключів заявника тощо. Представництво здійснюється на підставі довіреності, посвідченої нотаріально.
Відповідно до п. 5.1 Регламенту за бажанням заявника, він може бути представлений довіреною особою (представником). В такому випадку заявник наділяє представника відповідними повноваженнями (подання до ВПР реєстраційних документів заявника, вчинення необхідних реєстраційних дій, генерація особистих ключів заявника тощо). Якщо реєстраційні документи заявника (реєстраційна картка тощо) підписані безпосередньо представником, в нотаріально посвідченій довіреності повинно бути додатково обумовлено наділення представника повноваженнями укладати від імені заявника договір про надання послуг ЕЦП.
З метою запобігання доступу сторонніх осіб до ключових даних підписувачів довірена особа (представник) разом з комплектом реєстраційних документів надає до ВПР конверти з розрахунку один конверт для одного носія особистого ключа підписувача.
***
Читайте також:
- ФОП може отримати електронний цифровий підпис у будь-якому АЦСК.
- Коли сертифікати ЕЦП, отримані в АЦСК ІДД ДФС, можуть бути скасовані?
- Реєстрація в АЦСК ІДД ДФС через мережу Інтернет не проводиться.
- Змінився керівник, але ЕЦП не оновили: чим це загрожує?
- Як перевірити термін дії ключа ЕЦП? — алгоритм від ДФС.
- Як засвідчуються копії документів, які подаються до АЦСК ІДД ДФС?
- Заміна особи, яка має ЕЦП і право підпису за договором із ДФС.