• Посилання скопійовано

Чи можна подати заяву №8-ОПП в електронній формі?

Заява за ф. №8-ОПП та копії документів можуть бути подані до контролюючого органу, зокрема, в електронній формі. Для цього потрібно обрати ідентифікатор форми J/F1314202

Чи можна подати заяву №8-ОПП в електронній формі?

ДПС у Дніпропетровській області повідомляє, що відповідно до п. 42-1.2 ПКУ Електронний кабінет забезпечує можливість реалізації платниками податків прав та обов’язків, визначених ПКУ та іншими законами, контроль за дотриманням яких покладено на контролюючі органи, та нормативно-правовими актами, прийнятими на підставі та на виконання ПКУ та інших законів, зокрема, взяття на облік, внесення змін до облікових відомостей, зняття з обліку.

Згідно з пп. 16.1.10 ПКУ та п. 11.1 розд. ХІ Порядку обліку платників податків і зборів, затвердженого наказом Мінфіну від 09.12.2011 №1588 (далі – Порядок №1588), платник податків зобов’язаний повідомляти контролюючі органи за місцем обліку такого платника про його ліквідацію або реорганізацію протягом трьох робочих днів з дня прийняття відповідного рішення (крім випадків, коли обов’язок здійснювати таке повідомлення покладено законом на орган державної реєстрації).

Платники податків, для яких законом установлені особливості їх державної реєстрації та відомості щодо яких не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, подають до контролюючого органу заяву про ліквідацію або реорганізацію платника податків за формою №8-ОПП (додаток 14 до Порядку №1588) (далі – Заява за ф. №8-ОПП) та копії документів, визначені розд. ХІ Порядку №1588 (п. 11.2 розд. ХІ Порядку №1588).

Заява за ф. №8-ОПП та копії документів можуть бути подані до контролюючого органу, зокрема, в електронній формі з дотриманням вимог законів України від 22.05.2003 №851-IV «Про електронні документи та електронний документообіг» та від 05.10.2017 №2155-VIII «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги».

З електронною формою Заяви за ф. №8-ОПП платники податків можуть ознайомитися на вебпорталі ДПС у рубриці Е-сервіси/Електронна звітність/Платникам податків про електронну звітність/Інформаційно-аналітичне забезпечення/Реєстр електронних форм податкових документів/ Реєстр електронних форм податкових документів (перелік сервісних запитів) для юридичних осіб або Реєстр електронних форм податкових документів (перелік сервісних запитів) для фізичних осіб (ідентифікатор форми J/F1314202).

Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою: https://cabinet.taх.gov.ua, а також через вебпортал ДПС. Доступ до приватної частини Електронного кабінету надається після проходження користувачем електронної ідентифікації онлайн з використанням кваліфікованого електронного підпису, отриманого у будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг, через Інтегровану систему електронної ідентифікації – id.gov.ua (MobileID та BankID), за допомогою Дія Підпис або «хмарного» кваліфікованого електронного підпису.

Меню «Введення звітності» приватної частини Електронного кабінету забезпечує можливість створення платниками податкової, фінансової, статистичної звітності, звітності з єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, заяв, запитів для отримання інформації, зокрема «Заяви про ліквідацію або реорганізацію платника податків за формою №8-ОПП» (J/F 1314202) і подання її до контролюючого органу.

Джерело: ДПС у Дніпропетровській області

Рубрика: Облік та звітність/Автоматизація

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Автоматизація»