• Посилання скопійовано

МВС запустило новий онлайн-сервіс — Кабінет водія для бізнесу

Відтепер юридичні особи зможуть простіше та ефективніше управляти своїми транспортними засобами та отримувати послуги МВС в режимі онлайн

МВС запустило новий онлайн-сервіс — Кабінет водія для бізнесу

МВС України нагадує, що в Україні запрацював Кабінет водія для бізнесу. Відтепер юридичні особи зможуть простіше та ефективніше управляти своїми транспортними засобами та отримувати сервісні послуги МВС онлайн.

Функції Кабінету водія для бізнесу:

  • Перегляд автопарку компанії: система відображає марку, номер автомобіля, страховий поліс та належного користувача.
  • Призначення належного користувача: система дозволяє призначати відповідальних осіб для кожного транспортного засобу.
  • Призначення відповідальної особи за ведення кабінету юридичної особи (1 користувач).
  • Отримання інформації про статус замовлених послуг.

Станом на I квартал 2024 року у власності юридичних осіб перебуває близько 1 млн 100 тис. транспортних засобів.

За 2023 рік юридичними особами здійснено більше 10 тисяч операцій із призначення належного користувача, фізично здійснюючи візит до сервісних центрів МВС. Це відносно невелика кількість операцій, і, зокрема, ми повʼязуємо такий низький показник із незручним чинним механізм отримання послуги. Цифровізація має змінити ситуацію на краще», — повідомив Богдан Драп’ятий.

Доступ до сервісу забезпечується через авторизацію під електронною печаткою підприємства, а з алгоритмом призначення належного користувача можете ознайомитись у прикріплених файлах.

Джерело: Єдиний портал органів системи МВС України

Рубрика: Облік та звітність/Автоматизація

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Автоматизація»

  • ФОП у податковій відпустці, а ДПС нарахувала ВЗ: як скасувати?ʼ
    Рекомендації адвоката для всіх ФОПів, які опинилися в такій ситуації такі: слід надіслати до ДПС додатковий лист із проханням скасувати нарахування військового збору, у якому зазначити реєстраційний номер попередньо поданої заяви на відпустку
    06.06.2025624
  • Е-кабінет доопрацьовано: що та для кого змінилося?
    Е-кабінет доопрацьовано в частині використання еталонних довідників при внесенні заявником відомостей про країну громадянства, країну за місцем реєстрації та реквізитів рахунків фізичних осіб – благодійників до е-заяв за формами F1308303 та F1308402
    05.06.2025823
  • Як оновити ЕЦП від ІДД ДПС: алгоритм дій
    Оновити ЕЦП можна самостійно всього за кілька хвилин через сервіс дистанційного (повторного) формування сертифікатів за е-запитом. Дистанційно сформувати нові сертифікати зможуть лише ті користувачі, які мають чинні сертифікати
    04.06.202560
  • Як виправити помилки в полях заголовної частини ПН?
    Помилки у полях верхньої лівої частини ПН виправляються РК: у полі «Дата складання» зазначається дата виявлення помилки; у заголовній частині – дані із заголовної частини ПН; у розділі Б – зі знаком «-» (виводяться в «0») відповідні показники усіх рядків ПН
    03.06.202560
  • Як скасувати кваліфікований сертифікат ключа: поради ДПС
    Для скасування кваліфікованого сертифіката користувачу необхідно подати до представництва КНЕДП ДПС заяву на зміну статусу кваліфікованого сертифіката відкритого ключа
    02.06.202563