"Судова влада України" розповідає, що після реєстрації заяви Електронного суду в АСДС статус заяви в Електронному кабінеті змінюється на «Зареєстровано». Документи щодо справи стають доступні для перегляду в розділі «Мої справи».
Для того щоб переглянути інформацію щодо обраної із переліку справи, необхідно поставити галочку у відповідному полі та натиснути кнопку «Інформація по справі». У спливаючому вікні буде відображено назву суду, склад суду, в разі якщо було здійснено автоматизований розподіл, та сторони процесу.
Справи, які є пріоритетними для вас, можна додати до розділу «Вибране». Для цього в переліку слід знайти відповідну справу, позначити її галочкою та натиснути кнопку «Додати до вибраного». Справа відображатиметься в розділі «Вибране», а в розділі «Мої справи» біля неї буде іконка-позначка у вигляді зірочки.
Для того щоб переглянути справу, слід натиснути на неї. Вказане вікно поділяється на дві частини: «Документи, що надійшли від суду» та «Документи користувача».
Розділ «Документи, що надійшли від суду» містить документи, що надходять від суду з автоматизованої системи документообігу. Це документи, які підлягають відправленню до ЄДРСР, протоколи розподілу, справи та судові повістки. Також тут відображаються документи, що надсилалися до суду, у вигляді реєстраційних карток вхідного документа.
Розділ «Документи користувача» містить «вторинні документи», які подаються до суду в межах справи, у тому числі апеляційні скарги користувачем.
Більш детально за посиланням.