• Посилання скопійовано

Як відбувається обмін інформацією між держорганами через систему «Трембіта»: роз'яснює Мінцифри

Для вирішення питань, пов’язаних із функціонуванням порталу Дія або мобільного додатка, потрібно звертатись до служби підтримки на порталі Дія чи у додатку або електронною поштою за адресою support@thedigital.gov.ua

Як відбувається обмін інформацією між держорганами через систему «Трембіта»: роз'яснює Мінцифри

Міністерство цифрової трансформації у листі від 09.05.2025 №1/11-10-К-844-25-356-2025 розглянуло звернення щодо бронювання військовозобов’язаних на період мобілізації та на воєнний час засобами Єдиного державного вебпорталу електронних послуг (портал Дія).

Так, згідно з п. 33 Порядку №76, електронна інформаційна взаємодія між державними електронними інформаційними ресурсами державних органів здійснюється засобами системи електронної взаємодії державних електронних інформаційних ресурсів «Трембіта».

У разі відсутності технічної можливості передачі даних засобами системи електронної взаємодії державних електронних інформаційних ресурсів «Трембіта» електронна інформаційна взаємодія може здійснюватися з використанням інших інформаційно-комунікаційних систем із застосуванням у них відповідних комплексних систем захисту інформації з підтвердженою відповідністю за результатами державної експертизи в порядку, встановленому законодавством.

Обсяг та структура даних, якими обмінюються суб’єкти електронної інформаційної взаємодії, визначаються договорами про інформаційну взаємодію, укладеними відповідно до Порядку електронної (технічної та інформаційної) взаємодії.

Електронна інформаційна взаємодія здійснюється з дотриманням вимог законів «Про публічні електронні реєстри»«Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги», «Про захист персональних даних», «Про захист інформації в інформаційно-комунікаційних системах», інших нормативно-правових актів у сфері захисту інформації.

Міністерством цифрової трансформації України зі залученням технічного адміністратора порталу Дія здійснюються організаційно-технічні заходи щодо налагодження електронної інформаційної взаємодії Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування та порталу Дія, які можуть зайняти деякий час.

Для вирішення питань, пов’язаних із функціонуванням порталу Дія або мобільного додатка порталу Дія (Дія), можна звертатися:

  • до служби підтримки на порталі Дія (кнопка для звернення у правому нижньому куті екрана або https://chat.diia.gov.ua), у мобільному додатку (у нижньому правому куті екрана потрібно натиснути три рисочки підпис «Меню» та обрати «Служба підтримки»);
  • або електронною поштою за адресою: support@thedigital.gov.ua.

Автор: Волос Наталія

Джерело: «Дебет-Кредит»

Рубрика: Облік та звітність/Автоматизація

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Автоматизація»