Протягом останніх двох тижнів чи не найрезонанснішою новиною у бізнес-колах стала мегамасштабна кібератака українських комп'ютерів — подію не обговорює хіба лінивий. Зупинка діяльності десятків державних структур, паралізація роботи тисяч підприємств, сотні мільйонів гривень збитків та назавжди втрачені нервові клітини мільйонів бухгалтерів — такі біди приніс з собою небезпечний монстр Petya.A. І доки інкубаційний період цього гострого інфекційного захворювання ще триває, а кількість жертв — зростає, на порядку денному питанням №1 є пошук альтернативного провайдеру е-документообігу, який би став не просто замінником попереднього, а й безпечним сервісом для будь-якого бізнесу із захистом інформації на 100%.
Таким надійним рішенням є E-DOC — універсальна онлайн-платформа для обміну е-документами між партнерами, реєстрації податкових накладних і коригувань до них, електронної звітності у контролюючі державні органи (ДФСУ, ПФУ, ДССУ) та багато іншого.
Чому E-DOC є стійким до вірусних атак?
Довіра клієнтів до сервісу є пріоритетною цінністю та ключовим принципом функціонування E-DOC, тому забезпечення максимального захисту даних закладене у ньому “генетично”. Інфраструктура E-DOC подібна до принципів роботи AWS i GMAIL. E-DOC використовує рішення рівня таких компаній, як Cisco, F5 Servise, Palo Alto Networks та інших. Робота E-DOC побудована на філософії DevOps. Окрім того, усі дані зашифровані каналом SSL (Secure Sockets Layer — рівень захищених сокетів) рівня Extended Validation (EV). Так, за версією ImmuniWeb безпека технологічної платформи знаходиться на рівні А+. Таким чином, сервіс має найвищий ступінь захисту та є стійким до будь-якого типу і виду вірусу.
Найкращим підтвердженням забезпечення належного рівня безпеки E-DOC є стабільна і безперешкодна робота клієнтів під час ураження злісним Petya.A, адже жоден кілобайт їхніх даних не був втрачений. Онлайн сервіс E-DOC, як і раніше, працює в режимі 24/7, а його користувачі мають можливість працювати у звичному для себе ритмі.
E-DOC — це універсальне рішення
Сервіс E-DOC підходить усім, адже він пристосований до специфіки діяльності як ФОП, так і великих юридичних осіб, незалежно від системи оподаткування. Враховуючи індивідуальні особливості кожного клієнта, сервіс легко інтегрується у будь-яку облікову систему (1C, ORACLE, SAP тощо). До того ж, E-DOC працює з будь-яким інтернет-браузером та з будь-якою операційною системою. Користувачу достатньо лише мати доступ в інтернет.
Щоб розпочати роботу з сервісом, не потрібна інсталяція програмного забезпечення. Для запуску E-DOC достатньо пройти легку процедуру реєстрації за допомогою ЕЦП, всього за 3 кроки. Наразі у кожного користувача є можливість оримати тестовий доступ до сервісу на 3 місяці.
Детальніше про сервіс на сайті
Ще одна перевага переходу на E-DOC — це можливість роботи з ключами будь-якого акредитованого центру.
Чому E-DOC — це комплексний сервіс, який обирають різні бізнеси?
У сервісі E-DOC ви можете за лічені секунди реєструвати податкові накладні та коригування до них в ЄРПН, обмінюватись зі своїми партнерами документами, що мають юридичну силу (договорами, актами, податковими накладними тощо), сплачувати податки онлайн, тим самим оптимізувати усі бізнес-процеси вашої компанії. До речі, ви можете обмінюватись зі своїми партнерами документами будь-якого формату: pdf, jpg, doc, xls.
В зручності користування та безпечності E-DOC уже переконалися понад 4000 юзерів, серед яких Київський ЦУМ, ІТ-компанія Playtech, поштово-логістичний оператор Meest Express, міжнародний Райффайзен Банк Аваль та багато інших.
Все ще маєте сумніви? Позбудьтесь їх негайно, адже ми пропонуємо вам скористатись тестовим доступом до сервісу на 3 місяці, після чого робота в онлайн інструменті вам обійдеться всього у 199 грн/рік.