ДПІ у Подільському районі м. Києва нагадує, що відповідно до норм постанови КМУ від 17.06.2015 р. №413 повідомлення про прийняття працівника на роботу подається власником підприємства, установи, організації або уповноваженим ним органом (особою) чи фізичною особою до територіальних органів ДФС за місцем обліку їх як платника ЄСВ до початку роботи працівника за укладеним трудовим договором одним із таких способів:
- засобами електронного зв’язку з використанням ЕЦП відповідальних осіб відповідно до вимог законодавства у сфері електронного документообігу та електронного підпису;
- на паперових носіях разом з копією в електронній формі;
- на паперових носіях, якщо трудові договори укладено не більше ніж із п’ятьма особами.
Податківці наголошують - Постанова №413 не містить норми щодо подання страхувальником повідомлення про прийняття працівника на роботу поштою.
Докладно про подання повідомлення про прийняття працівників на роботу читайте в аналітичному матеріалі від редакції тут та у роз'ясненні податківців тут.
Читайте також:
- Прийняття працівника на роботу за контрактом- чи повідомляти податкову?
- За виправлення помилок в повідомленні про прийняття працівника не штрафують
- Випадки, коли повідомлення про прийняття на роботу не подається