• Посилання скопійовано

Увага! З'явилися вимоги від МОЗ щодо роботи офісів

За вимогами МОЗ, роботодавці в офісах мають забезпечувати перевірку температури працівників, дистанцію та відсторонення осіб з групи ризику. Працівники зобов'язані використовувати маски в приміщенні

Увага! З'явилися вимоги від МОЗ щодо роботи офісів

Міністерство охорони здоров'я опублікувало правила роботи офісів під час карантину. Нагадаємо, що його продовжено до 22 червня.  

Про це йдеться у верифікованому МОЗом Telegram-каналі "Коронавірус інфо".

Ці вимоги затверджено постановою головного санлікаря від 09.05.2020 р. №16. З текстом цієї постанови можна ознайомитися за посиланням.

 

Вимоги до власників офісів та роботодавців

Відповідно до правил всі офіси:

1) повинні бути забезпечені рідким милом, антисептиками та паперовими рушниками;

2) на вході до офісного приміщення слід  організувати місце для обробки рук антисептиком. Також на вході повинна бути розмітка в 1,5 метра;

3) мають проводити  вологе прибирання та провітрювання приміщень кожні дві години.

4) відсторонити від офісної роботи працівників, які перебувають в групі ризику до коронавірусу.

 

Вимоги до працівників

За інфографікою від МОЗ, працівники:

  • перед початком роботи повинні проходити обов'язковий температурний скринінг;
  • зобов'язані використовувати маски в приміщенні; 
  • повинні регулярно мити руки рідким милом та дезінфікувати їх;
  • уникати контактів з людьми, які мають симптоми респіраторних захворювань.

***

Читайте такожЗабезпечення працівників масками: чи є додаткове благо?

Автор: Русанова Ганна

Джерело: «Дебет-Кредит»

Рубрика: Праця та соціальний захист/Трудові відносини

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Трудові відносини»

  • Права працівника на додаткову відпустку
    Якщо працівниця, має трьох неповнолітніх дітей і самостійно їх виховує, вона має право на додаткову відпустку за підставами: «одному з батьків, які мають двох або більше дітей віком до 15 років» і «одинока мати» тривалістю 17 календарних днів
    Сьогодні 19:284
  • Про зміну облікових даних у березні потрібно повідомити ТЦК та СП (додаток 4) до 4 квітня
    Підприємства у 5-денний строк з дня проведення звіряння вносять до списків персонального військового обліку зміни облікових даних та надсилають до ТЦК щомісяця до 5 числа повідомлення про зміну облікових даних (якщо такі є)
    Сьогодні 11:56855
  • З 2 квітня – зміни у бронюванні працівників: опубліковано постанову КМУ
    2 квітня опублікована та набрала чинності постанова КМУ від 28.03.2025 №360. Нею внесено зміни до Порядку бронювання військовозобов’язаних та Критеріїв і порядку, за якими здійснюється визначення підприємств, установ та організацій, які є критично важливими
    Сьогодні 10:258 9833
  • Примусова праця: як розпізнати й уникнути
    Відмовляйтеся від роботи, якщо є психологічний тиск і маніпуляції; переказ коштів авансом за надання послуг із працевлаштування; неофіційне працевлаштування; постійний нагляд, контроль із боку роботодавця; відмова показати реєстраційні документи тощо
    Сьогодні 08:3152
  • Нюанси звільнення працівника у разі смерті роботодавця
    Для припинення трудового договору працівник подає в електронній або паперовій формі до будь-якого центру зайнятості, зокрема, заяву про припинення трудового договору, де зазначає інформацію про смерть роботодавця фізособи, та копію свідоцтва про смерть
    01.04.202584