21 жовтня 2020 року у ВРУ зареєстровано проєкт Постанови ВРУ №4243 "Про заходи щодо запровадження Електронного реєстру листків непрацездатності".
Мета і завдання проєкту – забезпечення функціонування Електронного реєстру листків непрацездатності в найближчі строки, а також проведення аудиту ефективності використання коштів, виділених на його.
З огляду на це, пропонується доручити:
1. Кабінету Міністрів України:
- вжити заходів щодо прискорення розробки та внесення змін до відповідних нормативно-правових актів з метою впровадження Електронного реєстру листків непрацездатності;
- подати до Верховної Ради України законопроекти, направлені на забезпечення інформаційної взаємодії електронної системи охорони здоров’я з Електронним реєстром листків непрацездатності (у разі необхідності);
- здійснити аудит ефективності використання коштів, виділених на впровадження Електронного реєстру листків непрацездатності;
- інформувати Комітет про вжиті заходи до 15 січня 2021 року та щоквартально у подальшому.
2. Міністерству охорони здоров’я до 1 січня 2021 року:
- розробити та затвердити свої нормативно-правові акти, необхідні для впровадження Електронного реєстру листків непрацездатності;
- погодити із Пенсійним фондом України, Фондом соціального страхування України та затвердити Порядок видачі, продовження та обліку листків непрацездатності.
3. Міністерству охорони здоров’я спільно з Міністерством соціальної політики, Національною службою здоров’я, Пенсійним фондом та Фондом соціального страхування України забезпечити повноцінне функціонування Електронного реєстру листків непрацездатності до 1 січня 2021 року.
4. Рахунковій палаті України включити до плану роботи на 2021 рік здійснення аудиту ефективності та фінансового аудиту щодо запровадження Електронного реєстру листків непрацездатності.
У разі прийняття ця Постанова набере чинності з дня її прийняття.