З 23 липня діє Порядок подання відомостей про трудову діяльність працівника, фізичної особи – підприємця, фізичної особи, яка забезпечує себе роботою самостійно, в електронній формі.
Згідно з ним, відомості про трудову діяльність працівника подаються страхувальником за працівників або самим працівником до ПФУ в е-формі. Про це ми писали тут.
І ось наразі на сайті Профспілок з'явився текст проекту постанови ПФУ щодо змін до Порядку №11-1. Його можна переглянути за посиланням.
Зокрема, передбачається впровадити:
- черговість подання даних про трудову діяльність працівників в е-формі. Зокрема, проектом планується, що відомості про трудову діяльність працівника в електронній формі можна подавати в будь-який період упродовж 5 років з дня набрання чинності Законом №1217, але першочергово слід подати відомості про трудову діяльність осіб, яким до настання пенсійного віку залишилося 2 і менше років, та про трудову діяльність осіб за період до 1 липня 2000 року;
- необхідність подання тільки заповнених сторінок трудової книжки;
- порядок повторного подання трудових книжок. Зокрема, повторно потрібно буде подавати відомості у разі виявлення відсутності в трудовій необхідних або неправильних записів, та/або заповнення останньої сторінки паперової трудової книжки при звільненні працівника, а також у разі помилок в е-записах щодо трудової діяльності працівників. При повторному поданні відомостей потрібно буде подавати тільки титульну сторінку трудової та сторінки зі змінами.
- можливість подання відомостей про трудову діяльність особисто працівниками до ПФУ. Зокрема, відомості про трудову діяльність зможуть подаватися до територіального органу ПФУ працівником особисто або через вебпортал електронних послуг ПФУ працівником чи страхувальником.
***
УВАГА!
Тепер ви можете читати бухгалтерські новини від «Дебету-Кредиту» у Telegram та VIBER. Приєднуйтесь і дізнавайтесь найважливіші новини першими!