За інформацією Мінсоцполітики, 23 лютого на засіданні Кабінету Міністрів України прийнято чергове рішення щодо осучаснення обліку трудових відносин найманих працівників шляхом запровадження його ведення в електронній формі.
Рішенням Уряду забезпечено приведення у відповідність до норм чинного законодавства окремих актів Кабінету Міністрів України у зв’язку з прийняттям Закону України ,,Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо обліку трудової діяльності працівника в електронній формі” від 05.02.2021 №1217-ІХ.
Зокрема, відповідні акти доповнено нормами щодо можливості застосування у відповідних правовідносинах поряд з паперовою трудовою книжкою (у разі її наявності) також відомостей про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування, тобто електронної трудової книжки.
Відповідні зміни сприятимуть поступовому переходу до обліку трудової діяльності в електронній формі, збереженню достовірних відомостей про страховий стаж і трудову діяльність та спрощення ведення кадрового обліку.
Від редакції: Це стосується не всіх роботодавців, а тільки окремих держслужбовців. Проте наразі тексту постанови КМУ поки не оприлюднено. Про це повідомимо далі. Нагадаємо, що для всіх роботодавців діє Порядок подання відомостей про трудову діяльність працівника, фізичної особи - підприємця, фізичної особи, яка забезпечує себе роботою самостійно, в електронній формі. Його затверджено постановою ПФУ від 12.03.2021 р. №11-1. Тобто це ще раз доказує, що зміни, затверджені КМУ, не стосуються загального порядку. Про це ми писали тут.