Таке запитання постало на інформаційному семінарі для працівників громадського харчування та торгівлі, під час якого, зокрема, йшлося про особливості обміну документами.
Посадовці управління інспекційної діяльності у Запорізькій області пояснили, що в період дії воєнного стану роботодавець і працівник можуть домовитися про будь-який доступний спосіб електронної комунікації, обраний за згодою сторін. Це означає, що накази та будь-які інші документи й повідомлення, пов’язані з питаннями трудових відносин, можуть пересилатися альтернативними засобами зв’язку (електронна пошта, месенджери тощо). Однак такий спосіб комунікації обов’язково слід узгодити заздалегідь.
Узгодження може бути підтверджене, наприклад, розпорядженням або наказом роботодавця чи наявністю певних положень у трудовому договорі. Крім того, інспектори звернули увагу на недопущення мобінгу, дискримінації працівників із ВІЛ/СНІД і забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків у трудових відносинах, а також згадали про необхідність психологічної підтримки працівників на робочих місцях.