Головне управління Пенсійного фонду України в Закарпатській області розповідає, що інформацію стосовно своїх листків непрацездатності (номер, дату відкриття, дату закриття, причину непрацездатності) з Електронного реєстру листків непрацездатності може отримати будь-яка застрахована особа на вебпорталі електронних послуг ПФУ. Відомості містяться в особистому кабінеті користувача (пункт меню – «Мої листки непрацездатності»).
Відповідною інформацією мають можливість скористатися й самі страхувальники, роботодавці (пункт меню особистого кабінету страхувальника «Листки непрацездатності»), що значно спростило процедуру збору необхідних відомостей для розрахунку суми виплати за час тимчасової непрацездатності працівника.
Зайти на вебпортал електронних послуг ПФУ можна за допомогою:
- кваліфікованого електронного підпису (КЕП), який можна отримати в Державній податковій службі, акредитованому центрі сертифікації ключів, а також у деяких банках: ПриватБанк, Укрсиббанк, ПУМБ, Альфа-Банк, Креді Агріколь Банк тощо;
- через сервіс GOV.UA, який передбачає наявність рахунку в одному з банків України (Bank ID).
До відома: протягом 2024 року Головним управлінням Пенсійного фонду України в Закарпатській області сформовано 193 606 електронних листків непрацездатності.