• Посилання скопійовано

Як правильно подати відомості про працівників до ПФУ, аби не було проблем із бронюванням?

При формуванні відомостей про працівників треба уважно заповнювати персональну інформацію: РНОКПП, паспорт та ПІБ. Ці поля мають бути заповнені згідно з документами особи. Також при заповненні звіту потрібно зазначити порядковий номер місця трудових відносин

Як правильно подати відомості про працівників до ПФУ, аби не було проблем із бронюванням?

Головне управління Пенсійного фонду України в Луганській області нагадує, що згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 22.11.2024 №1332 “Деякі питання бронювання військовозобов’язаних на період мобілізації та на воєнний час” (далі ‒ Постанова), органи державної влади, інші державні органи, органи місцевого самоврядування, підприємства, установи та організації, які є критично важливими для забезпечення потреб Збройних Сил, інших військових формувань в особливий період, підприємства, установи та організації, які є критично важливими для функціонування економіки та забезпечення життєдіяльності населення в особливий період, не пізніше ніж протягом наступного дня після прийняття працівника на роботу, переміщення його з одного структурного підрозділу до іншого або переведення на іншу постійну посаду або роботу, звільнення, поновлення на роботі, тимчасового припинення/відновлення дії трудового договору подають Пенсійному фонду України відповідні відомості через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України в електронній формі з обов’язковим накладенням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису.

Для подання відомостей через кабінет страхувальника вебпорталу використовується пункт меню “Комунікації з ПФУ” – “Відомості про трудові відносини (оперативне подання інформації)” / “Повідомлення про зміни в трудових відносинах (Подати відомості по особі)”.

При формуванні звітності відповідальній особі страхувальника необхідно особливу увагу зосередити на заповненні персональної інформації працівника (РНОКПП (за наявності), паспорта (у разі відмови від використання РНОКПП), прізвища, ім’я та по батькові). Ці поля повинні бути заповнені відповідно до даних документів особи. Це дозволить уникнути невідповідної зміни інформації Реєстру застрахованих осіб щодо працівника.

Також при заповненні звіту необхідно вказати порядковий номер місця трудових відносин ‒ унікальний номер підприємства (установи), однаковий для всіх записів паперового документа про трудові відносини по одному підприємству (установі), незалежно від зміни назви організації, що відбувалися в період перебування застрахованої особи у трудових відносинах з цим підприємством (установою). Тобто цей параметр є порядковим номером місця роботи особи відповідно до документів про облік трудового стажу, наприклад, трудової книжки, і при подальшому поданні такої звітності страхувальником у конкретного працівника не змінюється.

***

Читайте також:

Джерело: Пенсійний фонд України

Рубрика: Праця та соціальний захист/Трудові відносини

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Трудові відносини»