Мінфін та ПФУ наказами від 21.07.2017 р. №16-1 та №651 затвердили Порядок надання інформації з реєстру страхувальників Державного реєстру загальнообов'язкового державного соціального страхування.
Цим Порядком визначаються:
- процедура формування та надання витягу з реєстру страхувальників Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування (далі - реєстр страхувальників) на запит платників ЄСВ та/або застрахованих осіб;
- форма запиту про отримання витягу з реєстру страхувальників;
- форми витягів з реєстру страхувальників;
- форма довідки про відсутність відомостей в реєстрі страхувальників.
Запит про отримання витягу з реєстру страхувальників подається за формою №1-ЗРС (додаток 1) одним із таких способів:
- особисто платником єдиного внеску та/або застрахованою особою чи уповноваженою на це особою до територіального органу Державної фіскальної служби України (далі - контролюючий орган) за основним місцем обліку платника єдиного внеску або до іншого контролюючого органу;
- надсилається поштою до контролюючого органу за основним місцем обліку платника єдиного внеску або до іншого контролюючого органу;
- в електронній формі засобами електронного зв’язку.
За запитом платника ЄСВ та/або застрахованої особи контролюючий орган надає безоплатно протягом 2-х робочих днів, що настають за днем отримання такого запиту, витяг з реєстру страхувальників або довідку про відсутність відомостей в реєстрі страхувальників.
Витяг з реєстру страхувальників формується за відповідними критеріями пошуку та містить відомості з реєстру страхувальників, які є актуальними на дату формування витягу.
Наказ набере чинності з дня його офіційного опублікування.