Пенсійний фонд розповідає, що відомості про трудову діяльність в електронній формі може подати як страхувальник за працівників, так і сам працівник через веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України:
- у вигляді копій документів, виготовлених шляхом сканування;
- в оцифрованому вигляді – шляхом створення запису в електронному кабінеті страхувальника або застрахованої особи, до якого додаються скановані копії документів, на підставі яких створюється запис.
Скановані копії мають бути в кольоровому форматі з оригіналів документів та містити всі сторінки трудової книжки у хронологічному порядку та поля відповідних документів.
Подаються такі відомості з обов'язковим накладанням кваліфікованого електронного підпису страхувальника або працівника, який надає таку інформацію.
Довідково
Механізм подання роботодавцями і працівниками відомостей про трудову діяльність в електронній формі визначено Порядком подання відомостей про трудову діяльність працівника, фізичної особи – підприємця, фізичної особи, яка забезпечує себе роботою самостійно, в електронній формі, затвердженим постановою правління Пенсійного фонду України від 12.03.2021 р. №11-1.
***
Читайте також:
- З 23 липня запрацював порядок щодо подання ПФУ е-відомостей про трудову діяльність
- Чи мають зберігати роботодавці в себе паперові трудові книжки?
- Як видавати копію наказу при звільненні?
- Запровадження е-трудової книжки: нові відповіді ПФУ
***