• Посилання скопійовано

Якими є найчастіші порушення прав споживачів?

Найбільша кількість порушень (62,8%) стосується відсутності необхідної, доступної, достовірної та своєчасної інформації про продукцію або продавця

Якими є найчастіші порушення прав споживачів?

Бізнес та Держпродспоживслужба домовилися про спільне напрацювання пропозицій для внесення змін до закону «Про захист прав споживачів» та деяких нормативних документів. Про це йшла мова на зустрічі Голови Держпродспоживслужби Владислави Магалецької з лідерами рітейл галузі України та Асоціацією рітейлерів України.

«Держпродспоживслужбу часто сприймають як каральний орган, і я дуже хочу змінити це ставлення. Ми маємо бути партнерами з бізнесом, при цьому метою нашого партнерства має виступати захист прав споживачів, спільна боротьба з фальсифікованою продукцією та надання послуг споживачам на найвищому рівні», - зазначила Владислава Магалецька.

Голова Держпродспоживслужби наголосила, що потрібно спільно працювати для попередження реалізації неякісних та небезпечних товарів, а також для недопущення порушень прав споживачів. Як повідомила Владислава Магалецька, за перше півріччя 2021 року Держпродспоживслужбою було перевірено понад 2,4 тис. суб’єктів господарювання стосовно захисту прав споживачів. Порушення виявлені у 28,5% перевіреної кількості суб’єктів.

Найбільша кількість порушень (62,8%) стосувалася відсутності необхідної, доступної, достовірної та своєчасної інформації про продукцію або продавця. На другом місці (10,2%) – порушення умов договору між споживачем і виконавцем про виконання роботи, надання послуги. На третьому місці (6,5%) – відмова споживачу у реалізації його прав, встановлених Законом України «Про захист прав споживачів» при придбанні неякісного товару, обміну якісного товару, наданні послуги.

Владислава Магалецька та представники галузі рітейлу домовилися про проведення регулярних зустрічей для обговорення актуальних питань взаємодії бізнесу та Держпродспоживслужби.

Нагадаємо, одним із пріоритетів Держпродспоживслужби є захист громадян. З тим, щоб на прилавки і в магазини потрапляла тільки якісна і безпечна продукція. А споживачі отримували лише якісні послуги.

***

УВАГА!
Тепер ви можете читати бухгалтерські новини від «Дебету-Кредиту» у Telegram та VIBER. Приєднуйтесь і дізнавайтесь найважливіші новини першими!

Джерело: Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів

Рубрика: Право і відповідальність/Захист прав споживачів

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Захист прав споживачів»