• Посилання скопійовано

ДФСУ про порушення сільгосппідприємств у сфері готівкового обігу

Державною фіскальною службою України проведено аналіз діяльності суб’єктів господарювання у сфері сільськогосподарського виробництва

ДФСУ про порушення сільгосппідприємств у сфері готівкового обігу

Так, в одній з областей протягом вересня-листопада 2017 року (після збору врожаю) проведено 198 фактичних перевірок суб’єктів господарювання, які здійснюють діяльність у сфері сільськогосподарського виробництва. За результатами перевірок донараховано 6,3 млн грн штрафних (фінансових) санкцій, з яких узгоджено понад 4,8 млн грн (76,6%). До бюджету вже сплачено майже 2,8 млн грн, або 57,3% від узгодженої суми фінансових санкцій.

Фактичними перевірками було встановлено:

  • 36 випадків порушення вимог пп. 1, 2 ст. 3 Закону №265 щодо проведення розрахункових операцій із застосуванням реєстраторів розрахункових операцій та видачі розрахункового документа встановленої форми на повну суму проведеної операції, за які до суб’єктів господарювання застосовано штрафних санкцій на загальну суму 36 грн;
  • 155 випадків неоприбуткування (неповного/несвоєчасного оприбуткування) готівкових коштів, чим порушено вимоги п. 2.6 Положення №637, – застосовано штрафних санкцій на загальну суму понад 5 млн грн.;
  • 34 випадки перевищення встановленого ліміту залишку готівки в касі підприємства та видачі готівкових коштів під звіт без звітування працівником у встановленому порядку за раніше отримані під звіт суми готівки – застосовано штрафних санкцій на загальну суму 1,2 млн гривень.

Так, наприклад, під час проведення фактичної перевірки каси ТОВ «Д» було встановлено не підтвердженість відповідними первинними документами (прибутковим касовим ордером) надходження 74,04 тис. грн готівкових коштів до каси підприємства. За результатами перевірки до суб’єкта господарювання застосовано 370,2 тис. грн штрафних (фінансових) санкцій. 

Порушення при наданні послуг (оранка землі, оренда приміщення) населенню за готівку було встановлено і при перевірці каси підприємства СТОВ «Я». Так, з’ясувалося, що суб’єкт господарювання проводив розрахункові операції без застосування реєстратора розрахункових операцій. Також встановлено прийняття 27,3 тис. грн готівки до каси підприємства без оформлення прибуткових касових ордерів.

За результатами перевірки застосовано штрафні (фінансові) санкції на загальну суму 136,5 тис. грн, які суб’єктом господарювання сплачено в повному обсязі.

При проведенні перевірки каси підприємства ТОВ «П» встановлено надання суб’єктом господарювання за готівкові кошти послуги з оренди приміщення та водопостачання без застосування реєстратора розрахункових операцій.

Виплату готівки за оренду землі на загальну суму 10,74 тис. грн не оформлено у встановленому порядку видатковими касовими ордерами та не відображено у касовій книзі. Також у касовій книзі відсутні облікові записи щодо прибуткового касового ордеру на суму 8,16 тис. гривень. Окрім того, встановлено перевищення встановленого ліміту залишку готівки в касі підприємства на загальну суму 8,2 тис. грн, а також в касі підприємства знаходились 3,56 тис. грн. готівкових коштів, які не підтверджено відповідними прибутковими документами.  

За результатами перевірки застосовано штрафні (фінансові) на загальну суму 128,7 тис. грн, які  сплачено в повному обсязі.

Досвід проведення вказаних перевірок у подальшому буде використано органами ДФС при організації контрольно-перевірочної роботи.

ДФСУ звертає увагу керівників сільськогосподарських підприємств на необхідності дотримуватись вимог законодавства у сфері готівкового обігу.

Джерело: ДФСУ

Рубрика: Право і відповідальність/Контролюючі органи і перевірки

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Контролюючі органи і перевірки»

  • Скільки часу може тривати планова перевірка ДПС?
    Тривалість планових перевірок ДПС не повинна перевищувати 30 р.дн. для великих платників податків, щодо суб’єктів малого підприємництва – 10 р.дн., інших платників податків – 20 р.дн.
    20.11.2024164
  • Що робити у разі арешту рахунку: поради Мінʼюсту
    У разі арешту рахунку передусім потрібно звернутися до банку, щоб дізнатися, у звʼязку з чим накладено арешт. Банк надасть реквізити виконавчого провадження. За цими даними слід вже звʼязатися з виконавчою службою
    20.11.20241 503
  • УВАГА! ДРС затвердила план комплексних перевірок на 2025 рік
    Незважаючи на те, що "воєнний" мораторій на планові перевірки контролюючих органів поки що діє, деяким з них вже дозволено проводити нагляд. Тому ДРС затвердила та оприлюднила наказ щодо комплексних перевірок на 2025 рік. Він налічує 32037 записів
    18.11.20246 9196
  • Мінімізація податкових ризиків: які заходи впроваджуються ДПС?
    ДПС запроваджує нову систему, яка допомагає мінімізувати податкові ризики, поєднуючи проактивні заходи, спрямовані на запобігання можливим податковим порушенням, та реактивні заходи, спрямовані на виправлення ситуації та запобігання її повторенню
    14.11.2024164
  • Ключові заходи ДПС у межах впровадження Нацстратегії доходів до 2030 року
    Ключовими заходами ДПС у межах впровадження Нацстратегії доходів до 2030 року є зміцнення доброчесності та боротьба з корупцією, підвищення рівня дотримання податкового законодавства, автоматизація роботи з боргами, міжнародна співпраця, цифровізація
    14.11.202460