У щоденній практичній роботі спеціалісти управління оподаткування податків і зборів з фізосіб ДФС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі продовжують відстежувати поширену практику платників податків Херсонщини мінімізувати свої витрати шляхом тимчасового залучення до виконання робіт найманих працівників за договорами аутстафінгу.
На жаль, існують компанії – аутстафери, які фактично роблять вигляд, що оформлюють працівників у свій штат за всіма правилам, а насправді просто беруть гроші з клієнтів за послуги аутстафінгу. А ось про відповідальність за нарахування та перерахування податків та зборів з ПДФО, військового збору та ЄСВ у визначені законодавством терміни забувають.
Так, за результатами документальних позапланових виїзних перевірок ТОВ «А» та ТОВ «Б», що здійснюють діяльність у сфері реалізації автотранспорту та є офіційними дилерами відомих світових автовиробників, проведених спеціалістами управління у листопаді 2018 року, встановлено, що зазначені підприємства використовували працю найманих осіб за договором аутстафінгу з ТОВ «С» без належного оформлення трудових відносин та сплати податків і внесків до бюджету.
Підприємство «С» не надавало до органів фіскальної служби звіти про ЄСВ податкові розрахунки сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, і сум утриманого з них податку. Це свідчить про відсутність працівників (штатних та позаштатних) та сплати відповідних податків та внесків із виплаченої заробітної плати за договором аутстафінгу до бюджету.
Як наслідок, ревізори донарахували ТОВ «А» 732,2 тис. грн (у тому числі штрафних санкцій – 278,4 тис. грн) ПДФО, ЄСВ та військового збору, а ТОВ «Б» – 522,2 тис. грн (у тому числі штрафних санкцій – 197,2 тис. грн).
***
Читайте також: Аутстафінг та аутсорсинг - в чому різниця?