• Посилання скопійовано

Використовуєте аутстафінг: які ризики?

Податківці розповіли про ризики застосування аутстафінгу на підставі результатів проведеної ними перевірки

Використовуєте аутстафінг: які ризики?

У щоденній практичній роботі спеціалісти управління оподаткування податків і зборів з фізосіб  ДФС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі продовжують відстежувати поширену практику платників податків Херсонщини мінімізувати свої витрати шляхом тимчасового залучення до виконання робіт найманих працівників за договорами аутстафінгу.

На жаль, існують компанії – аутстафери, які фактично роблять вигляд, що оформлюють працівників у свій штат за всіма правилам, а насправді просто беруть гроші з клієнтів за послуги аутстафінгу. А ось про відповідальність за нарахування та перерахування податків та зборів з ПДФО, військового збору та ЄСВ у визначені законодавством терміни забувають.

Так, за результатами документальних позапланових виїзних перевірок ТОВ «А» та ТОВ «Б», що здійснюють діяльність у сфері реалізації автотранспорту та є офіційними дилерами відомих світових автовиробників, проведених спеціалістами управління у листопаді 2018 року, встановлено, що зазначені підприємства використовували працю найманих осіб за договором аутстафінгу з ТОВ «С» без належного оформлення трудових відносин та сплати податків і внесків до бюджету.

Підприємство «С» не надавало до органів фіскальної служби звіти про ЄСВ податкові розрахунки сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, і сум утриманого з них податку. Це свідчить про відсутність працівників (штатних та позаштатних) та сплати відповідних податків та внесків із виплаченої заробітної плати за договором аутстафінгу до бюджету.

Як наслідок, ревізори донарахували ТОВ «А» 732,2 тис. грн (у тому числі штрафних санкцій – 278,4 тис. грн) ПДФО, ЄСВ та військового збору, а ТОВ «Б» – 522,2 тис. грн (у тому числі штрафних санкцій – 197,2 тис. грн).

***

Читайте також: Аутстафінг та аутсорсинг - в чому різниця? 

Джерело: ДФС у Херсонській області

Рубрика: Право і відповідальність/Контролюючі органи і перевірки

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Контролюючі органи і перевірки»

  • Скільки часу може тривати планова перевірка ДПС?
    Тривалість планових перевірок ДПС не повинна перевищувати 30 р.дн. для великих платників податків, щодо суб’єктів малого підприємництва – 10 р.дн., інших платників податків – 20 р.дн.
    20.11.2024151
  • Що робити у разі арешту рахунку: поради Мінʼюсту
    У разі арешту рахунку передусім потрібно звернутися до банку, щоб дізнатися, у звʼязку з чим накладено арешт. Банк надасть реквізити виконавчого провадження. За цими даними слід вже звʼязатися з виконавчою службою
    20.11.20241 413
  • УВАГА! ДРС затвердила план комплексних перевірок на 2025 рік
    Незважаючи на те, що "воєнний" мораторій на планові перевірки контролюючих органів поки що діє, деяким з них вже дозволено проводити нагляд. Тому ДРС затвердила та оприлюднила наказ щодо комплексних перевірок на 2025 рік. Він налічує 32037 записів
    18.11.20246 6866
  • Мінімізація податкових ризиків: які заходи впроваджуються ДПС?
    ДПС запроваджує нову систему, яка допомагає мінімізувати податкові ризики, поєднуючи проактивні заходи, спрямовані на запобігання можливим податковим порушенням, та реактивні заходи, спрямовані на виправлення ситуації та запобігання її повторенню
    14.11.2024162
  • Ключові заходи ДПС у межах впровадження Нацстратегії доходів до 2030 року
    Ключовими заходами ДПС у межах впровадження Нацстратегії доходів до 2030 року є зміцнення доброчесності та боротьба з корупцією, підвищення рівня дотримання податкового законодавства, автоматизація роботи з боргами, міжнародна співпраця, цифровізація
    14.11.202459