Використання української мови під час обслуговування споживачів обговорили на зустрічі Голова Держпродспоживслужби Владислава Магалецька та уповноважений із захисту державної мови Тарас Кремінь.
«Наша позиція дуже проста і зрозуміла: закон має неухильно виконуватися. Ми домовилися спільно працювати щодо якісного його виконання у сфері захисту прав споживачів: їх обслуговування, маркування продукції тощо», - розповіла Владислава Магалецька.
Зокрема, під час зустрічі обговорили дотримання виконання ЗУ «Про забезпечення функціонування української мови як державної», а саме статті 30 «Державна мова у сфері обслуговування споживачів», основною вимогою якої є використання української мови під час обслуговування споживачів.
Відповідно до закону, всі виробники, а також виконавці та продавці зобов'язуються надавати споживачам інформацію про свої товари, роботи чи послуги державною мовою. Українською має подаватися інформація на цінниках, в інструкціях, технічних характеристиках, маркуванні, квитках, меню тощо.
Нагадаємо, однією з функцій Держпродспоживслужби є контроль за дотриманням законодавства про захист прав споживачів.
***
Читайте також:
- Як діє мовний закон у 2021 році: роз'яснює Мін'юст
- Гетманцев пропонує скасувати штрафи за порушення мовного закону
- За порушення мовного закону – штраф від 5100 до 6800 грн
- Яких сфер стосується перехід на українську мову з 16 січня 2021 року?
- Мовні штрафи: коли та як застосовуються?
- Як діє мовний закон у 2021 році: роз'яснює Мін'юст
***
УВАГА!
Тепер ви можете читати бухгалтерські новини від «Дебету-Кредиту» у Telegram та VIBER. Приєднуйтесь і дізнавайтесь найважливіші новини першими!