• Посилання скопійовано

Використання української мови під час обслуговування споживачів буде контролювати Держпродспоживслужба

Держпродспоживслужба разом з уповноваженим із захисту державної мови контролюватимуть дотримання мовного законодавства

Використання української мови під час обслуговування споживачів буде контролювати Держпродспоживслужба

Використання української мови під час обслуговування споживачів обговорили на зустрічі Голова Держпродспоживслужби Владислава Магалецька та уповноважений із захисту державної мови Тарас Кремінь.

«Наша позиція дуже проста і зрозуміла: закон має неухильно виконуватися. Ми домовилися спільно працювати щодо якісного його виконання у сфері захисту прав споживачів: їх обслуговування, маркування продукції тощо», - розповіла Владислава Магалецька.

Зокрема, під час зустрічі обговорили дотримання виконання ЗУ «Про забезпечення функціонування української мови як державної», а саме статті 30 «Державна мова у сфері обслуговування споживачів», основною вимогою якої є використання української мови під час обслуговування споживачів.

Відповідно до закону, всі виробники, а також виконавці та продавці зобов'язуються надавати споживачам інформацію про свої товари, роботи чи послуги державною мовою. Українською має подаватися інформація на цінниках, в інструкціях, технічних характеристиках, маркуванні, квитках, меню тощо.

Нагадаємо, однією з функцій Держпродспоживслужби є контроль за дотриманням законодавства про захист прав споживачів.

***

***

УВАГА!
Тепер ви можете читати бухгалтерські новини від «Дебету-Кредиту» у Telegram та VIBER. Приєднуйтесь і дізнавайтесь найважливіші новини першими!

Джерело: Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів

Рубрика: Право і відповідальність/Контролюючі органи і перевірки

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Контролюючі органи і перевірки»

  • Податкова інформація: чи доступна третім особам?
    Не вважається розголошенням даних з обмеженим доступом та/або поширенням персональних даних без згоди суб’єкта персональних даних надання ДПС за запитом місцевої влади звітності у розрізі платників податків протягом 20 днів з моменту отримання запиту
    18.08.202512
  • ДМС створить контакт-центр для звернень бізнесу
    Державна митна служба підписала контракт на розробку контакт-центру за підтримки програми ЄС з підтримки управління державними фінансами (EU4PFM)
    18.08.20257
  • Які зауваження має бізнес щодо роботи детективів БЕБ?
    Аналітичні продукти БЕБ є підставою для кримінального провадження. Бізнес звернув увагу на низьку якість такої аналітики та відсутність відповідальності з боку аналітиків БЕБ у разі неправомірних висновків, що призводять до судових процесів та арештів майна
    18.08.202524
  • Реформа системи перевірок бізнесу: рекомендовано прийняти в цілому закон
    Комітет з питань економічного розвитку рекомендує ВРУ прийняти в цілому законопроєкт №5837 «Про основні засади державного нагляду (контролю)», яким пропонується повністю перезавантажити систему перевірок бізнесу
    14.08.2025179
  • Припинення юрособи та перевірки ДПС: на що звернути увагу?
    ПКУ та нормативно-правовими актам не встановлено терміну для призначення дати проведення документальної перевірки у разі внесення до ЄДР запису про припинення юридичних осіб або відокремлених підрозділів юридичних осіб
    14.08.202579