• Посилання скопійовано

Великі міста мають розробляти комплексні схеми транспорту на 30-40 років

За новими державними буднормами міста з населенням понад 100 тис. осіб мають розробляти комплексні схеми транспорту на 30-40 років

Великі міста мають розробляти комплексні схеми транспорту на 30-40 років

Мінрегіон України розповідає, що у нових державних будівельних нормах щодо містобудування (ДБН Б.2.2-12:2018 «Планування і забудова територій») введена норма щодо розробки комплексних схем транспорту (КСТ) на 30-40 років у містах з кількістю населення понад 100 тисяч осіб. Це довгострокова стратегія розвитку транспортної системи міст для ефективної організації та раціонального розвитку міського транспортного руху.

«Проблема транспорту у великих містах залишається однією з найактуальніших. Починаючи від заторів, збоїв у роботі громадського транспорту, закінчуючи недосконалістю транспортних маршрутів чи нестачею місць для паркування на дорогах. Для оптимізації роботи всієї транспортної системи потрібна чітка стратегія розвитку транспортної системи, але не на 5-10 років, а на найближчі 30-40 років. У нових ДБН щодо містобудування ми внесли таку норму щодо необхідності в містах з населенням більше 100 тисяч людей розробляти комплексні схеми транспорту на 30-40 років», – повідомив заступник Міністра регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України Лев Парцхаладзе.

КСТ передбачає аналіз існуючого стану транспортної мережі – роботу громадського та іншого міського транспорту, ефективність залізничних, морських чи авіаперевезень, автобусних, трамвайних та інших маршрутів, а також функціонування аеропортів, вокзалів, портів тощо – на основі якого визначаються подальші кроки та шляхи розвитку.

КСТ розробляється як окремий документ на основі затвердженого генерального плану міста. У ньому повинні враховуватись соціально-економічні та планувальні особливості міста, зростання населення і території, розміщення  населення і його демографічна структура, перспективні зміни у розміщенні підприємств промисловості, будівництва, великих торгових й інших об’єктів та виходячи з цього обов’язково – перспективний рівень автомобілізації.

ДБН «Планування і забудова територій» було розроблено на заміну попередніх будівельних норм, що регулюють містобудування, які діяли ще з 1992 року.

Державні будівельні норми (ДБН) – обов’язкові до виконання нормативні акти, які використовуються під час проектування нових та реконструкції існуючих будівель, кварталів, мікрорайонів відповідно до їх призначення.

Джерело: Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України

Рубрика: Суспільство і життя/Політика

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Політика»