Офіс великих платників податків ДФСУ повідомляє приємну новину – суттєвих спрощень набула процедура реєстрації РРО. А саме – реєстрація РРО здійснюється на підставі однієї заяви, без додатків.
Це стало можливим за рахунок запровадження електронного обміну документами між учасниками відносин у сфері застосування РРО (виробник РРО, ЦСО, суб’єкт господарювання, ДФС) та взаємодії інформаційних ресурсів фіскальної служби, що прямо передбачено наказом Мінфіну від 14.06.2016 р. №547 «Про затвердження порядків щодо реєстрації реєстраторів розрахункових операцій та книг обліку розрахункових операцій» зі змінами.
Зверніть увагу, що заява подається через приватну частину (особистий кабінет) Електронного кабінету з використанням електронного цифрового підпису будь-якого Акредитованого центру сертифікації ключів.
В меню «Введення звітності» Вам необхідно обрати потрібну форму заяви заповнити її, підписати та надіслати.
Підтвердженням подання заяви до ДФС є отримання першої квитанції в електронному вигляді, в якій зафіксовані дата та час подання заяви.
Інформація про результати розгляду заяви буде надіслана Вам в електронному вигляді у другій квитанції. Відправлену заяву можна переглянути у вкладці «Вхідні/вихідні документи».
Важливо – до початку реєстрації РРО надіслати (подати) до контролюючого органу Повідомлення про об’єкти оподаткування за формою №20-ОПП, у якому надати інформацію про господарську одиницю, де буде застосовуватись РРО. Повідомлення Ви також можете подати з використанням електронного цифрового підпису будь-якого Акредитованого центру сертифікації ключів через приватну частину Електронного кабінету.
Окрім того, Ви маєте можливість переглянути інформацію про реєстри екземплярів РРО та реєстри ЦСО Електронному кабінеті у розділі «Реєстри».
Переконані, що скориставшись новим сервісом Ви, гідно оціните усі переваги, як від економії часу на відвідання контролюючого органу, так і до швидкості отримання адміністративної послуги (до декількох годин замість 2-5 днів, як було раніше).
***
Читайте також: