• Посилання скопійовано

За новими Правилами надання телекомунікаційних послуг оператори повертатимуть невикористані кошти лише зареєстрованим споживачам

Постанова КМУ від 11.04.2012 р. №295 «Про затвердження Правил надання й отримання телекомунікаційних послуг»

Споживачі послуг за ідентифікаційними картками та картками попередньої оплати не зможуть скористатися правом на розшифрування рахунків.

Кабінет Міністрів постановою від 11.04.2012 р. №295 затвердив Правила надання й отримання телекомунікаційних послуг.

Правила регулюють відносини між операторами, провайдерами телекомунікацій і споживачами послуг. Зокрема, вони регулюють надання таких послуг, як доступ до Інтернету, послуги мобільного зв’язку, послуги фіксованого місцевого телефонного зв’язку, послуги телефонного зв’язку, що надаються за допомогою таксофонів, послуги з використанням мереж ефірного телерадіомовлення, проводового радіомовлення і телемереж, телеграфні послуги.

Згідно з Правилами, надання послуг здійснюється у випадку:

— укладення договору відповідно до вимог, встановлених НКРСІ (Нацкомісією з державного регулювання у сфері зв’язку та інформатизації). У договорі про надання послуг обов’язково слід зазначати показники якості послуг, які надаватимуться, їх оплату споживачем.

При наданні послуг з використанням картки попередньої оплати, ідентифікаційної картки (SIM-картки, USIM-картки, R-UIM-картки) оператор (провайдер) зобов’язаний зазначати на картках термін їх дії, найменування і місцезнаходження оператора (провайдера), номер ліцензії та інформацію про порядок користування картками.

Правила містять норми про захист прав споживачів телекомунікаційних послуг. Це, зокрема, норми про право споживачів на безкоштовне отримання від оператора (провайдера) інформації про зміст, якість, вартість, порядок надання послуг і на безкоштовне отримання від оператора (провайдера) рахунків за надані послуги. Нарахована за послуги сума має бути розшифрована лише за період, до якого споживач має претензії. Послуги, які надаються знеособлено (анонімно), тобто з використанням ідентифікаційної картки, картки передоплати, а не за договором, не розшифровуються.

Не використані на таких картках кошти повертаються тільки протягом 2-х місяців після закінчення терміну дії картки і лише абонентам (за їхньою письмовою заявою), зареєстрованим оператором у порядку, встановленому НКРСІ. Така реєстрація абонента, що одержує послуги без укладення письмового договору, здійснюється оператором (провайдером) з наданням останнім персональних даних абонента.

Згідно з Правилами оператор (провайдер) не має права стягувати плату за з’єднання у разі нульової тривалості послуги.

Оплата послуг може включати як фіксовану суму, так і суму платежів залежно від обсягу наданих послуг.

Зняття інформації з телекомунікаційних мереж Правилами заборонене, крім випадків, встановлених законом.

Правила наберуть чинності з дня їх офіційного опублікування.

Рубрика: Держрегулювання/Закони та підзаконні акти

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Закони та підзаконні акти»