ДФС у Тернопільській області розповідає, що Законом України від 23.11.2018 р. №2628-VIII внесено зміни, зокрема, до Закону України від 19.12.1995 р. №481/95-ВР. Так, відповідно до яких з 01.07.2019 запроваджується ліцензування діяльності усіх суб’єктів господарювання, які здійснюють виробництво, зберігання, оптову та роздрібну торгівлю пальним.
При цьому, відповідно до ст. 3 та 15 Закону №481 ліцензії на виробництво, зберігання, оптову та роздрібну торгівлю пальним видаються за заявою суб’єкта господарювання, до якої додається документ, що підтверджує внесення річної плати за ліцензію.
Статтею 16 Закону №481 передбачено, що контроль за сплатою річної плати за ліцензії здійснюється органом виконавчої влади, уповноваженим Кабінетом Міністрів України видавати ліцензії на виробництво спирту, алкогольних напоїв та тютюнових виробів і пального, оптову торгівлю спиртом, оптову та роздрібну торгівлю алкогольними напоями та тютюновими виробами і пальним, на зберігання пального. Для здійснення контролю суб’єкт господарювання подає зазначеному органу копію платіжного доручення з відміткою банку про сплату.
Таким чином, документом, що підтверджує внесення плати за ліцензії на виробництво, зберігання, оптову та роздрібну торгівлю пальним, є копія платіжного доручення з відміткою банку про сплату.
***
Читайте також:
- Які проблемні питання виникають у разі отримання ліцензій на операції з пальним? – роз'яснення від Держпраці
- Подали своєчасно документи, але не отримали ліцензію на виробництво або торгівлю пальнимим: чи буде штраф?
- Чи потрібна ліцензія на зберігання пального для баку авто? – позиція юриста
- Для зберігання пального в баку авто або у каністрі слід мати ліцензію, – ДФС
- Як отримати ліцензію на операції з пальним: нагадування від ДФС