• Посилання скопійовано

«Контролюючі органи і перевірки» №18(72) | 12.10.2020 р.

Сімдесят другий лист тематичної розсилки «Дебету-Кредиту», яка присвячена перевіркам різних органів влади та їхній діяльності в цілому

«Контролюючі органи і перевірки» №18(72) | 12.10.2020 р.

Це – вісімнадцятий з початку року (і сімдесят другий загалом) лист тематичної розсилки «Дебету-Кредиту», яка присвячена перевіркам різних органів влади та їхній діяльності в цілому. З моменту написання попередньої розсилки минуло понад два тижні, тож нам є про що розповісти. Зокрема:

 

  • розкажемо, на що звертає увагу ФСС у разі перевірок лікарняних листків;
  • зазначимо, що ДПС з СБУ припинили діяльність великого конвертцентру;
  • з’ясуємо, що буде за відсутність графіків змінності;
  • наголосимо, що ДПС утворила територіальні органи, як її відокремлені підрозділи;
  • підкреслимо, що до 15 жовтня мають з'явитися проєкти планових перевірок на 2021 рік;
  • проінформуємо, що ФСС буде відбирати та проводити перевірки по-новому.

Гарного вам читання!

***

 

На що звертає увагу ФСС під час перевірок лікарняних листків?
За повідомленням ФСС Харківської області, під час перевірок страхувальників виявляються порушення чинного законодавства з питань експертизи тимчасової непрацездатності. Так, найпоширенішими порушеннями при заповненні листків непрацездатності є:

  • вказується скорочена назва підприємства та не заповнюється його адреса;
  • не підкреслюється слово «первинний» або «продовження»;
  • не підкреслюється причина непрацездатності;
  • не вказується режим (стаціонарний, амбулаторний тощо);
  • у разі помилок в тексті запис «Виправленому вірити» часто не завірений підписом лікуючого лікаря або відсутня печатка закладу охорони здоров`я «Для листків непрацездатності»;
  • немає підпису завідувача відділення, якщо тимчасова непрацездатність триває понад 10 календарних днів при амбулаторному лікуванні.

 

ДПС з СБУ припинили діяльність великого конвертцентру
Фахівці ДПСУ взяли участь у операції, яку проводила Служба безпеки України, щодо припинення діяльності у Києві масштабного конвертаційного центру. Цей конвертцентр за час своєї роботи організував обіг коштів на понад 15 млрд гривень.

Викритий під час спільної операції конвертцентр функціонував протягом 2019 – 2020 років. Його організатори зареєстрували понад 400 фіктивних фірм. З допомогою конвертцентру тисячі підприємств, зокрема державних та комунальних, ухилялися від сплати податків в особливо великих розмірах.

До організації злочинної схеми причетні посадовці комерційних банківських установ і колишнє керівництво Державної податкової служби.

Про це ми розповідали тут.

 

Що буде за відсутність графіків змінності?
Під час перевірки Держпраці було зафіксовано, що в суб’єкта господарювання за трудовими договорами  працює 19 осіб. Працівники працюють 7 днів на тиждень з режимом роботи  з 7:30 по 19.30 та з 8:00 по 20:00.

У суб’єкта господарювання відсутні графіки змінності для працівників (провізор, фармацевт), в яких визначено час початку і закінчення щоденної роботи (зміни) відповідно до режиму роботи.

Зазначений факт свідчить про недостовірний облік роботи, яку виконують працівники, та бухгалтерський облік витрат на оплату праці.

З метою усунення виявлених під час інспекційного відвідування порушень керівнику підприємства винесено припис та надано строк для їх усунення. Водночас стосовно керівника складено протокол про адміністративне правопорушення за ч. 1 ст. 41 КУпАП, який направлено до суду для ухвалення відповідного рішення.

 

ДПС утворила територіальні органи, як її відокремлені підрозділи
5 жовтня ДПС проінформувала, що  нею  утворено територіальні органи, як її відокремлені підрозділи. Відповідний наказ підписано головою ДПС Олексієм Любченком та погоджено міністром фінансів України Сергієм Марченком.

Надалі Державна податкова служба буде функціонувати як єдина юридична особа, що складається з центрального апарату та територіальних органів, утворених як її відокремлені підрозділи (без статусу юридичних осіб).

До кінця року будуть реалізовані заключні кроки щодо забезпечення функціонування ДПС як єдиної юридичної особи.

 

До 15 жовтня мають з'явитися проєкти планових перевірок на 2021 рік
2 жовтня ДРС наголосила, що до 15 жовтня 2020 року органи державного нагляду (контролю) мають визначити перелік суб’єктів господарювання, які підлягають плановим заходам державного нагляду (контролю) у 2021 році, та забезпечити внесення відомостей про таких суб’єктів господарювання до Інспекційного порталу.

Внесення вказаних відомостей можливе тільки тими органами державного нагляду (контролю), посадові особи яких отримали доступ до Інспекційного порталу.

 

ФСС буде відбирати та проводити перевірки по-новому
2 жовтня ФСС під час засідання  затвердив Порядок перевірки правильності використання страхувальниками страхових коштів ФССУ та застосування штрафних санкцій за порушення встановленого порядку їх використання. Прийнятий документ дозволяє запровадити превентивні та ризик-орієнтовані підходи, зменшити кількість нерезультативних та малоефективних документальних перевірок, а також запроваджує уніфіковану форму акта документальної перевірки.

Зауважимо, що станом на 12 жовтня так й не з’явився текст нового порядку. Тому чекаємо далі.

 

***

Наразі це все.
Більше новин на тему перевірок ви знайдете тут, а консультацій –  тут.

До зустрічі!
Ваш «Дебет-Кредит»

Автор: «Дебет-Кредит»

Рубрика: Тематичні розсилки/Контролюючі органи і перевірки

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Контролюючі органи і перевірки»