• Посилання скопійовано

Мінінфраструктури не відмовилося від запуску Е-ТТН (вже почалося тестування)

Е-ТТН у перспективі має замінити паперову і стати обов’язковою для всіх учасників перевезень – відправників, отримувачів і транспортних компаній. Але за планами Мінінфраструктури, це станеться не раніше липня 2023 року

Мінінфраструктури не відмовилося від запуску Е-ТТН (вже почалося тестування)

Ми раніше вказували, що через війну роботу над впровадженням е-ТТН було тимчасово призупинено. Але команда Мінінфраструктури та партнери проєкту вирішили повернутися до роботи щодо розробки та впровадження цифрових ініціатив.

При цьому дату початку обовʼязкового застосування е-ТТН так й не було закріплено на законодавчому рівні. Досі законопроєкт №6534 не було розглянуто навіть Комітетом ВРУ. 

І ось 14 грудня Мінінфраструктури запустило сайт e-ttn.miu.gov.ua – єдиний ресурс з усією інформацією, яку було зібрано під час розробки системи е-ТТН, у тому числі:

  • перелік провайдерів, які вже долучились до проєкту
  • нормативну базу, яка регламентує використання е-ТТН
  • інструкції для користувачів та провайдерів
  • відповіді на актуальні запитання
  • новини.

Електронні товарно-транспортні накладні вже тестують провайдери електронного документообігу. Є й перша компанія від бізнесу, яка погодилась випробувати цей електронний інструмент. Про це повідомив Мустафа Найєм на своїй сторинці у фейсбуці. 

Електронна форма накладних в перспективі має замінити паперову і стати обов’язковою для всіх учасників перевезень – відправників, отримувачів і транспортних компаній. Це станеться не раніше липня наступного року.

***

Читайте також:

Автор: Русанова Ганна

Джерело: «Дебет-Кредит»

Рубрика: Облік та звітність/Автоматизація

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Автоматизація»

  • ФОП у податковій відпустці, а ДПС нарахувала ВЗ: як скасувати?ʼ
    Рекомендації адвоката для всіх ФОПів, які опинилися в такій ситуації такі: слід надіслати до ДПС додатковий лист із проханням скасувати нарахування військового збору, у якому зазначити реєстраційний номер попередньо поданої заяви на відпустку
    06.06.2025578
  • Е-кабінет доопрацьовано: що та для кого змінилося?
    Е-кабінет доопрацьовано в частині використання еталонних довідників при внесенні заявником відомостей про країну громадянства, країну за місцем реєстрації та реквізитів рахунків фізичних осіб – благодійників до е-заяв за формами F1308303 та F1308402
    05.06.2025819
  • Як оновити ЕЦП від ІДД ДПС: алгоритм дій
    Оновити ЕЦП можна самостійно всього за кілька хвилин через сервіс дистанційного (повторного) формування сертифікатів за е-запитом. Дистанційно сформувати нові сертифікати зможуть лише ті користувачі, які мають чинні сертифікати
    04.06.202559
  • Як виправити помилки в полях заголовної частини ПН?
    Помилки у полях верхньої лівої частини ПН виправляються РК: у полі «Дата складання» зазначається дата виявлення помилки; у заголовній частині – дані із заголовної частини ПН; у розділі Б – зі знаком «-» (виводяться в «0») відповідні показники усіх рядків ПН
    03.06.202559
  • Як скасувати кваліфікований сертифікат ключа: поради ДПС
    Для скасування кваліфікованого сертифіката користувачу необхідно подати до представництва КНЕДП ДПС заяву на зміну статусу кваліфікованого сертифіката відкритого ключа
    02.06.202563