• Посилання скопійовано

Який порядок внесення до Реєстру відомостей про набрання судовим рішенням законної сили?

Відомості про набрання судовим рішенням законної сили (у тому числі за результатами розгляду справи судом апеляційної чи касаційної інстанції) вносяться до автоматизованої системи документообігу суду (АСДС) та надсилаються до Реєстру засобами АСДС

Який порядок внесення до Реєстру відомостей про набрання судовим рішенням законної сили?

Електронне судочинство у своєму Телеграм-каналі повідомило про появу нової рубрики.

Воно вирішило детально розповідати про Єдиний державний реєстр судових рішень (Реєстр).

Першим питанням розглядається порядок внесення відомостей про набрання судовим рішенням законної сили до Реєстру.

Так, у пості вказано, що відповідно до Порядку ведення Єдиного державного реєстру судових рішень, затвердженого рішенням Вищої ради правосуддя, відомості про набрання судовим рішенням законної сили (в тому числі за результатами розгляду справи судом апеляційної чи касаційної інстанції) вносяться до автоматизованої системи документообігу суду (АСДС) та надсилаються до Реєстру засобами АСДС. 

Адміністратор відповідає за внесення до Реєстру надісланих інформаційних ресурсів судами, надання доступу до них та забезпечення захисту внесеної до Реєстру інформації від її викрадення, перекручення чи знищення.

Тобто якщо у визначені процесуальним законом строки ви не бачите в Реєстрі інформації про набрання потрібним рішенням законної сили, передусім з питання наявності зазначеної інформації у Реєстрі, потрібно звернутися до уповноваженої на внесення такої інформації особи у відповідному суді.

Всі новини на тему електронного суду можна дізнатися тут.

Рубрика: Облік та звітність/Автоматизація

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Автоматизація»

  • З 1 червня Дія запустить мультишеринг документів
    Банки, фінустанови та інші СГ зможуть отримувати весь пакет потрібних документів від клієнта. Без ксерокопій, файлів та помилок у паперах. Саме так з 1 червня працюватиме новий сервіс для бізнесу — мультишеринг документів у Дії
    Сьогодні 10:0658
  • Як можна записатись до е-черги для відвідування ЦНАПу?
    До електронної черги для відвідування Центрів обслуговування платників можна записатись онлайн на Загальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі за посиланням: zir.tax.gov.ua/main/queue
    Сьогодні 07:2643
  • Особливості звільнення працівників під час війни
    Загальні підстави для звільнення, передбачені КЗпП, діятимуть і під час воєнного стану. Але Закон №2136 розширює перелік підстав для звільнення працівника з ініціативи роботодавця у період дії воєнного стану
    21.05.20251 8601
  • Як переглянути в Е-кабінеті інформацію про делегування права підпису?
    Для отримання інформації щодо відповідальних осіб, яким шляхом надсилання повідомлення делеговано право підпису електронних документів, платник податків може подати до ДПС запит за формою F/J 1391501
    21.05.202566
  • Заповнюємо ф. №20-ОПП на офіс: що врахувати?
    Для офісу ідентифікатор обʼєкта оподаткування може бути 37800001, де 378 – код типу обʼєкта оподаткування відповідно до рекомендованого довідника типів обʼєктів оподаткування, 00001 – внутрішній ідентифікатор, прийнятий платником
    20.05.2025131