Державна казначейська служба у листі від 25.04.2018 р. №16-09/436-6871 надала роз’яснення, якими законодавчими актами слід користуватись при організації роботи бухгалтерської служби бюджетної установи.
Казначейство нагадало що бюджетними установами є органи державної влади, органи місцевого самоврядування, а також організації, створені ними у встановленому порядку, що повністю утримуються за рахунок, відповідно, державного бюджету чи місцевого бюджету. Бюджетні установи при організації бухгалтерського обліку повинні керуватися положеннями Бюджетного кодексу та нормативно-правовими актами, прийнятими на підставі і на виконання його вимог.
Зокрема, завдання та функціональні обов'язки бухгалтерських служб, повноваження керівника бухгалтерської служби у бюджетних установах - головного бухгалтера визначаються КМУ. Тому постановою КМУ від 26.01.2011 р. №59 було затверджено Типове положення про бухгалтерську службу бюджетної установи.
Вид бухгалтерської служби як самостійного структурного підрозділу залежить від обсягу, характеру та складності бухгалтерської роботи, зокрема це може бути:
- департамент;
- управління;
- відділ;
- сектор
Окрім цього бюджетна установа може не мати самостійного структурного підрозділу, в такому випадку обов’язки бухгалтерської служби може виконувати:
- або спеціаліст, за умови введення відповідної посади;
- або централізована бухгалтерія бюджетної установи, якій підпорядковані інші бюджетні установи.
Читайте також: Підвищений розмір добових на відрядження бюджетників у 2017 році: з якої дати застосовувати?