Бухгалтерія 2.0 була створена ще в жовтні 2016 р., є розвитком редакції 1.2, розроблена на сучасному інтерфейсі “Таксі” та містить низку нововведень практично у всіх підсистемах обліку. Серед них:
- можливість налаштувати інтерфейс в залежності від потреб обліку;
- зручний пошук в списках довідників та документів;
- версіонування об’єктів для ведення історії змін довідників чи документів;
- можливість роботи із зарплатними проектами
- новий журнал банківські виписки та багато іншого.
Компанія «Портфель» здійснює перехід на редакцію 2.0 за наступною схемою:
Закриття періоду
Проведіть всі необхідні документи та операції на кінець місяця чи кварталу для того, щоб не змінювати перенесені документи з старої редакції, вилучіть відмічені на вилучення об’єкти та закрийте період для редагування. Наразі оптимальним моментом для переходу є час по завершенню подачі звітності за перше півріччя.
Перенесення даних
Адміністратор переносить всі документи та довідники шляхом оновлення актуальної версії редакції 1.2. Для зміненої конфігурації розробляє технічне завдання по адаптації необхідного функціоналу для 2.0.
Початкові налаштування
Консультуємо щодо початкового налаштування інтерфейсу, параметрів обліку, формуванню нових документів в програмі (в межах сплаченого часу).
Облік заробітної плати
В новій редакції 2.0, як і в 1.2, відсутній автоматичний розрахунок відпускних та лікарняних, облік робочого часу. Щоб доповнити даний функціонал, компанія «Портфель» розробила модуль, який дозволяє автоматично розрахувати оплати по середньому, заповнити табель обліку робочого часу, роздрукувати кадрові документи та нарахувати заробітну плату з врахуванням неявок.
Користувачам 1С:Підприємство 7.7
У випадку переходу з 7-ї версії 1С:Підприємство документи не переносяться, лише довідники та залишки на дату закриття періоду.
За детальнішою інформацією звертайтесь за телефонами: (095, 097) 333 39 23 або e-mail: info@portfel.ua.