BAS Бухгалтерія 2.1 є розвитком попередніх редакцій 1С:Підприємство, розроблена на сучасному інтерфейсі «Таксі» та містить нові можливості:
- Зміна зовнішнього вигляду програми під потреби користувачів, що дозволить швидко прибрати звіти та документи, до яких обмежений доступ чи вони не використовуються.
- Наскрізний пошук в списках довідників та документів.
- Збереження історії змін довідників чи документів, що дозволить бачити хто, коли і що саме змінив.
- Робота із зарплатними проектами.
- Новий зручний журнал банківські виписки та багато іншого.
Перехід на нове рішення BAS Бухгалтерія 2.1 проводиться з редакцій – 1.2 та 2.0 за допомогою оновлення інформаційної бази, при цьому всі накопичені облікові дані повністю зберігаються, без змін і втрат. Придбати BAS Бухгалтерія можна на умовах апгрейду.
Щодо часу підтримки попередніх версій Бухгалтерії повідомляємо, що редакція 1.2 перестала підтримуватися з березня 2019 року, припинення підтримки редакції 2.0 планується на кінець квітня 2021 року, тому рекомендуємо планувати перехід, щоб заздалегідь скористатися новими можливостями BAS.
Компанія «Портфель» здійснює перехід на редакцію 2.1 за наступною схемою:
Закриття періоду
Проведіть всі необхідні документи та операції на кінець місяця чи кварталу, вилучіть відмічені на видалення об’єкти та закрийте період для редагування. Наразі оптимальним моментом для переходу є час по завершенню подачі звітності за перше півріччя.
Перенесення даних
Адміністратор переносить всі документи та довідники шляхом оновлення актуальної версії редакції 1.2 чи 2.0. Для зміненої конфігурації розробляє технічне завдання по адаптації необхідного функціоналу для 2.1.
Початкові налаштування
Консультуємо щодо початкового налаштування інтерфейсу, параметрів обліку, формуванню нових документів в програмі (в межах сплаченого часу).
Облік заробітної плати
В BAS Бухгалтерія 2.1, як і в попередніх версіях, відсутній автоматичний розрахунок відпускних та лікарняних, облік робочого часу. Щоб доповнити даний функціонал, компанія «Портфель» розробила модуль SELERA, який дозволяє автоматично розрахувати оплати по середньому, заповнити табель обліку робочого часу, роздрукувати кадрові документи та нарахувати заробітну плату з врахуванням неявок.
Користувачам 1С:Підприємство 7.7
У випадку переходу з 7-ї версії 1С:Підприємство документи не переносяться, лише довідники та залишки на дату закриття періоду.
За детальнішою інформацією звертайтесь за телефонами: (095, 097) 333 39 23 або e-mail: info@portfel.ua.