• Посилання скопійовано

Які причини помилок при формуванні е-лікарняного: розʼяснення від ПФУ

У разі відсутності е-лікарняного необхідно перевірити в особистому кабінеті застрахованої особи на вебпорталі е-послуг ПФУ коректність персональних даних. Після цього можна звернутися до роботодавця для перевірки даних щодо трудових відносин

Які причини помилок при формуванні е-лікарняного: розʼяснення від ПФУ

Головне управління Пенсійного фонду України в Луганській області нагадує, що на сьогодні в Україні листок непрацездатності формується програмними засобами в Електронному реєстрі листків непрацездатності (далі ‒ ЕРЛН) на підставі медичного висновку у разі ідентифікації пацієнта як застрахованої особи в Реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування (далі ‒ РЗО). Після створення медичного висновку та його відправлення до ЕРЛН на контактний номер телефона застрахованої особи надійдуть два СМС-повідомлення:

  • від Е-Health щодо створення медичного висновку про тимчасову непрацездатність із зазначенням його номера;
  • від Пенсійного фонду України щодо формування е-лікарняного, його номера та періоду дії.

Звертаємо увагу, що СМС-повідомлення про підтвердження відкриття е-лікарняного може не надійти у випадках, якщо:

  • особа не авторизувалася в особистому кабінеті на вебпорталі Пенсійного фонду України та не підключила сервіс дистанційного інформування від Пенсійного фонду України;
  • в особистому кабінеті вказано неактуальний номер телефону;
  • особа офіційно не працевлаштована та в РЗО відсутні дані про сплату єдиного соціального внеску;
  • особа не є застрахованою і її дані відсутні в РЗО;
  • роботодавець не подав дані про працівника для внесення в РЗО;
  • в обліковій картці застрахованої особи зазначені некоректні, помилкові, неактуальні відомості (змінилися персональні дані).

У разі відсутності електронного листка непрацездатності необхідно:

КРОК 1 – перевірити в особистому кабінеті застрахованої особи на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України коректність персональних даних. З метою актуалізації даних необхідно особисто або за допомогою засобів вебпорталу Пенсійного фонду України подати до територіального органу Пенсійного фонду України Анкету застрахованої особи та документи, що ідентифікують та підтверджують інформацію про особу.

КРОК 2 – звернутися до роботодавця для перевірки даних щодо трудових відносин, а саме:

  • чи своєчасно подано звіт щодо сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування за працівників;
  • чи подано повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу за будь-якими типами трудових договорів. В порядку міжвідомчого обміну інформація надходить до Пенсійного фонду України;
  • у разі переведення працівника на іншу посаду чи вказано дату початку роботи на новій посаді з проставленням ознаки «1» у графі «Переведено, призначено на іншу посаду або роботу, переміщено до іншого підрозділу». Зазначення дати припинення на попередній посаді та підстави про звільнення призводить до помилки формування е-лікарняного;
  • чи правильно сформовано додаток 5 щодо осіб, які тривалий час перебувають у соціальних відпустках по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного або шестирічного віку.

Повідомляємо, якщо Податкові розрахунки страхувальником своєчасно не подано або подано з помилками, то наступного дня після граничного терміну подання створення листка непрацездатності стосовно особи, яку не було звільнено у попередньому звітному періоді, буде неможливо.

КРОК 3 – за результатами дій відповідно до кроку 2 перевірити в особистому кабінеті застрахованої особи та /або страхувальника на вебпорталі електронних послуг Фонду коректність відображення даних про трудові відносини, поданих страхувальником.

КРОК 4 – звернутись до лікаря з проханням перевірки правильності внесення у декларацію пацієнта з лікарем паспортних даних та реєстраційного номера облікової картки платника податків.

Після виправлення даних в РЗО за зверненням пацієнта протягом 7 днів після дати закриття електронного листка непрацездатності лікар може повторно відправити сформований медичний висновок до ЕРЛН Пенсійного фонду України для створення лікарняного листка.

Джерело: Пенсійний фонд України

Рубрика: Праця та соціальний захист/Трудові відносини

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Трудові відносини»