
Нагадуємо! Граничним терміном для сканування паперових трудових книжок є 10 червня 2026 року
Як електронна трудова книжка замінила паперові? Чи обов’язково зараз вести паперову трудову книжку? Як провести сканування паперових трудових книжок та передачу даних до ПФУ? Що робити із паперовою трудовою книжкою після сканування? Про все це читайте у статті:
"Сканування паперових трудових книжок: залишилося вже менше року!".
Про оцифрування трудових книжок розповіла заступниця начальника Відділу формування електронних трудових книжок Головного управління Пенсійного фонду Вінниччини Алла Кононюк.
Для того щоб дізнатись про результати оцифрування трудової книжки, необхідно на вебпорталі Пенсійного фонду України виконати такі дії:
- Роботодавцю зайти в кабінет страхувальника у розділ «Відомості про трудові відносини» або працівнику – в особистий кабінет у розділ «Мої звернення».
- Подивитись статус звернення:
- статус «Виконано» означає, що сканкопії трудової книжки опрацьовані і дані про трудові відносини працівника актуалізовано;
- статус «Скасовано виконання» означає, що звернення містить певні помилки та не опрацьовано і потребує повторного подання (опис причини відхилення вказано в реквізиті «Повідомлення»);
- інші статуси означають, що звернення знаходиться ще в опрацюванні фахівцями Пенсійного фонду.
Під час вебінару фахівчиня Фонду пояснила причини встановлення статусу звернення «Скасовано виконання» та надала покроковий алгоритм виправлення помилок і створення повторного звернення для оцифрування трудової книжки.
***
Читайте також: