
Ми вже писали, що у програмі Уряду містяться й цілі Міноборони.
Зокрема, передбачено:
- до 31 грудня 2025: удосконалення процедури бронювання військовозобов’язаних та оптимізовано підходи з урахуванням потреб оборони та економічних інтересів держави, внесення змін до постанов КМУ від 27.01.2023 №76 та від 04.02.2015 №45;
- до 31 грудня 2025: створення електронного кабінету підприємства для ведення персонального обліку призовників, військовозобов’язаних та резервістів;
- до 31 березня 2026: імплементовано нові електронні процедури бронювання військовозобов’язаних та інтегровано е-кабінет підприємства з реєстрами персонального обліку.
Важливо! Постанова КМУ від 04.02.2015 №45 «Про затвердження Порядку бронювання військовозобов'язаних за органами державної влади, іншими державними органами, органами місцевого самоврядування та підприємствами, установами і організаціями на період мобілізації та на воєнний час» має гриф «Для службового користування». Тож її текст відсутній у вільному доступі.
Щодо змін до Порядку бронювання, то наразі відбулися вже зміни, але тільки в Порядок №76. Ми про них детально розповідали тут. А от у Порядку №45 поки не вносилося змін.
Що з реалізацією Е-кабінету підприємств?
Ми вирішили дізнатися про це в Дії, оскільки цей сервіс генерує всі види послуг, в т.ч. бронювання працівників.
І ось їх відповідь:
«Радимо стежити за нашими новинами, якщо така можливість буде, то ми обов'язково повідомимо на наших офіційних сторінках.
Тож виходить, що поки в Дії немає в планах запроваджувати цей сервіс.»
Тож, чи буде реалізовано такий вид сервісу для роботодавців у 2025 році поки невідомо.
Військовий облік на підприємстві у 2025 році: все, що потрібно знати бухгалтеру і кадровику
Щоби ведення військового обліку не стало головним болем бухгалтерів і кадровиків, ми підготували надзвичайно корисну добірку найкращих і найпопулярніших матеріалів на цю тему.
Це – ваш надійний путівник по більш як 20 новинам і статтям на сайті «Дебету-Кредиту».

