
Нагадуємо! Граничним терміном для сканування паперових трудових книжок є 10 червня 2026 року
Як електронна трудова книжка замінила паперові? Чи обов’язково зараз вести паперову трудову книжку? Як провести сканування паперових трудових книжок та передачу даних до ПФУ? Що робити із паперовою трудовою книжкою після сканування? Про все це читайте у статті:
«Сканування паперових трудових книжок: залишилося вже менше року!».
Федерація професійних спілок України розповідає, що видача вкладиша до трудової книжки передбачено розділом 3 Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників, затвердженої наказом Міністерства праці України, Міністерства юстиції України, Міністерства соціального захисту населення України від 29.07.1993 №58 (далі – Інструкція №58). Коли в трудовій книжці заповнені усі сторінки відповідних розділів, вона доповнюється вкладишем (п. 3.1 Інструкції №58). Наведемо зразок оформлення титульного аркуша трудової книжки у разі оформлення вкладиша до неї.
Вкладиш вшивається у трудову книжку, заповнюється і ведеться роботодавцем за місцем роботи працівника у такому ж порядку, що і трудова книжка. Про кожний виданий вкладиш на першій сторінці (титульному аркуші) трудової книжки зверху ставиться штамп розміром 10x25 мм з написом «Видано вкладиш» і вказуються його серія та номер.
Такий штамп, серія і номер проставляються і в разі видачі кожного наступного вкладиша до трудової книжки.
