• Посилання скопійовано

Чому роботодавцям варто оцифрувати трудові книжки працівників вже зараз?

Оцифрування трудової книжки забезпечує прозорість даних про трудовий стаж працівника. Це зручно як для співробітника, так і для роботодавця, адже дає можливість швидко підтвердити стаж для пенсійних виплат та інших соціальних гарантій

Чому роботодавцям варто оцифрувати трудові книжки працівників вже зараз?

Нагадуємо! Граничним терміном для сканування паперових трудових книжок є 10 червня 2026 року

Як електронна трудова книжка замінила паперові? Чи обов’язково зараз вести паперову трудову книжку? Як провести сканування паперових трудових книжок та передачу даних до ПФУ? Що робити із паперовою трудовою книжкою після сканування? Про все це читайте у статті:

"Сканування паперових трудових книжок: залишилося вже менше року!"

Пенсійного фонду України в Чернівецькій області зазначає, що у зв’язку зі змінами в трудовому законодавстві щодо обліку трудової діяльності працівника в електронній формі та швидкими темпами розвитку цифрових технологій, трудові книжки повинні бути оцифрованими до 10 червня 2026 року. 

На жаль, не всі роботодавці усвідомлюють важливість електронного формування трудових книжок, адже вже минуло 4 роки, а оцифровано лише половину паперових трудових книжок працівників області. 

Чому слід сформувати  електронні трудові книжки? Оцифрування трудової книжки забезпечує прозорість даних про трудовий стаж працівника. Це зручно як для співробітника, так і для роботодавця, адже дає можливість швидко підтвердити стаж для пенсійних виплат та інших соціальних гарантій. Електронна форма трудової книжки знижує ризик помилок і втрати документів. Крім того, своєчасне оцифрування сприятиме набуттю права на компенсації, надбавки за вислугу років, лікарняні або інші соціальні виплати, що залежать від підтвердженого трудового стажу.

Тому звертаємось до роботодавців – подбайте про своїх працівників та їхнє майбутнє. Не зволікайте з оцифруванням трудових книжок.

Працівникам рекомендуємо перевірити наявність електронних трудових книжок у своїх особистих кабінетах на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду portal.pfu.gov.ua. У разі відсутності наявної електронної трудової книжки, зверніться до своїх роботодавців.

Джерело: Пенсійний фонд України

Рубрика: Праця та соціальний захист/Трудові відносини

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Трудові відносини»