ПФУ нагадує, що 10.06.2021 набрав чинності Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо обліку трудової діяльності працівника в електронній формі» від 05.02.2021 №1217-ІХ.
Роботодавець зобов’язаний надавати відомості про трудову діяльність найманих працівників в електронному форматі, робити записи про прийняття на роботу, переведення чи звільнення, строкову військову службу та інше.
Відомості про трудову діяльність може вносити як працівник, так і роботодавець. Згідно з вимогами, скан-копії трудової книжки мають бути кольоровими, чіткими та відображати всі реквізити документа. Заповнені сторінки мають бути у хронологічному порядку. Сканування необхідно здійснювати у форматі pdf або jpg. Розмір одного файлу не повинен перевищувати 1 мб. Обмеження щодо кількості файлів не встановлено.
Щоб подати скан-копії паперової трудової книжки та інших документів про стаж, страхувальник повинен здійснити такі кроки:
- увійти до особистого кабінету на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України за посиланням www.portal.pfu.gov.ua за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП);
- у розділі «Комунікації з ПФУ» обрати сервіс «Відомості про трудову діяльність робітника»;
- заповнити форму звернення (РНОКПП та П.І.Б. особи) — натиснути кнопку “Пошук”;
- натиснути «Додати файл», обрати тип файлу та завантажити кольорову скан-копію трудової книжки;
- підписати звернення за допомогою КЕП. Для цього обрати файл ключа та ввести пароль;
- натиснути кнопку “Підписати та відправити до ПФУ”;
- результати оцифрування відповідальною особою органу Пенсійного фонду України наданих скан-копій документів страхувальник може переглянути в закладці “Відомості про трудові відносини”, вказавши в меню пошуку РНОКПП працівника чи період надсилання трудової книжки.