Починаючи з 10 червня 2021 року в Україні офіційно діють електронні трудові книжки. Це цифровий аналог паперової трудової книжки. Її впровадили, щоб удосконалити облік трудової діяльності українців, зменшити паперовий документообіг і пов’язані з цим ризики втрати чи пошкодження документів.
За законом, у працівників і роботодавців є п’ять років для оцифрування паперових трудових книжок. Після перевірки даних із боку Пенсійного фонду України та їхнього внесення до Реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування буде сформований кінцевий варіант електронної трудової книжки. Відтоді паперова версія буде не потрібна і зможе зберігатися в працівника або вестися паралельно з електронною версією, якщо цього забажає працівник.
А скільки паперових трудових книжок вже було оцифровано? Інформацію про це надав ПФУ.
***
Читайте також: