7 червня Уряд ухвалив постанову про цифровізацію бронювання. Йдеться про Постанову №650. З нею можна ознайомитися тут.
Мінцифри у своєму Телеграм-каналі поділилося деталями переведення системи бронювання працівників в онлайн режим.
Послуга в Дії усуне людський фактор та пришвидшить процес до години. Рішення з бронювання ухвалюватиме не людина, а кілька автоматичних перевірок у реєстрах.
На першому етапі бронювання в Дії працюватиме для критично важливих підприємств і тих, які забезпечують потреби Сил оборони. Далі перелік розширюватиметься.
Як працюватиме бронювання на порталі Дія?
1. Керівники держустанов, компаній подають списки військовозобов’язаних на бронювання. І засвідчують заяву електронним підписом.
2. Система онлайн перевіряє, чи:
- підприємство є критично важливим,
- працівник офіційно працевлаштований,
- дані працівника є в реєстрі Оберіг.
3. Дія надішле сповіщення керівнику про результат розгляду протягом доби.
Якщо відповідь буде позитивною, — у працівника оновиться інформація в застосунку Резерв+. Також витяг про бронювання можна буде завантажити на порталі й за потреби роздрукувати.
***
Читайте також: