• Посилання скопійовано

Підприємствам та ФОПам у сфері автотранспорту хочуть дозволити бронювати працівників: законопроєкт

Законопроєктом №11334 пропонується дозволити не лише підприємствам, а й фізичним особам - підприємцям, що здійснюють свою діяльність у сфері автомобільного транспорту, бронювати своїх військовозобов’язаних працівників

Підприємствам та ФОПам у сфері автотранспорту хочуть дозволити бронювати працівників: законопроєкт

11 червня 2024 року у ВРУ зареєстровано законопроєкт №11334  "Про внесення змін до частини першої статті 25 Закону України "Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію" щодо бронювання військовозобов’язаних, які працюють у суб’єктів господарювання будь-якої організаційно-правової форми, що здійснюють свою діяльність у сфері автомобільного транспорту".

Головною метою законопроєкту є виправлення недоліків чинного правового регулювання, що дозволить не лише підприємствам, а й фізичним особам - підприємцям, що здійснюють свою діяльність у сфері автомобільного транспорту, бронювати своїх військовозобов’язаних працівників на період мобілізації та на воєнний час.

Адже, як зазначено у пояснювальній запиці, на сьогодні надання послуг з міжнародних перевезень вантажів автомобільним транспортом здійснюють понад 32 тис. перевізників, причому майже 24 тис. із яких є ФОПами. Перевезення пасажирів у міжнародному сполученні забезпечують 3036 ліцензіатів (64 % з яких - це фізичні особи - підприємці), а у внутрішньому – 12 281 ліцензіат (67% з яких є фізичними особами - підприємцями).

Після набрання чинності Законом №3633 функціонування значної частини автомобільних перевізників стає під загрозу, що може призвести до зупинененя автомобільного сполучення. Так, вже тепер мають місце випадки, коли водії залишають транспортні засоби за межами України. Разом з тим значно зменшилась кількість заявок на перетин кордону в системі «єЧерга». Ці та інші фактори безпосередньо впливають на стабільний розвиток автомобільного транспорту, що, своєю чергою, призводить до зниження економічних показників країни, зростання витрат та вартості товарів, переривання постачань, зокрема стратегічно важливих для України вантажів, тощо.

Крім того, згідно із положеннями пункту 11 частини четвертої статті 9 Закону «Про критичну інфраструктуру» транспортне забезпечення належить до життєво важливих функцій та/або послуг, порушення яких призводить до негативних наслідків для національної безпеки України.

У разі прийняття цей Закон набере чинності через місяць з дня його опублікування

Автор: Волос Наталія

Джерело: «Дебет-Кредит»

Рубрика: Праця та соціальний захист/Трудові відносини

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Трудові відносини»