ДФСУ наказом від 31.07.2014 року №22 затвердила Методичні рекомендації щодо порядку взаємодії між підрозділами органів державної фіскальної служби при організації, проведенні та реалізації матеріалів перевірок платників податків.
Дія Методичних рекомендацій поширюється на проведення фактичних перевірок структурними підрозділами, до функцій яких входить здійснення контролю за обігом та оподаткуванням підакцизних товарів в частині, що не суперечить іншим нормативно-правовим актам, які регулюють питання організації, проведення та реалізації матеріалів цих перевірок.
Рішення про проведення документальної планової, позапланової та фактичної перевірки приймається керівником органу державної фіскальної служби із зазначенням суб'єкта (об'єкта), перевірка якого проводиться, мети, виду перевірки, підстав для проведення перевірки, дати початку та тривалості перевірки тощо, яке з урахуванням вимог ПКУ оформлюється наказом:
Державної фіскальної служби України, Міжрегіонального головного управління Державної фіскальної служби України - Центрального офісу з обслуговування великих платників - для проведення документальних планових та позапланових перевірок платників податків із залученням працівників територіальних органів державної фіскальної служби.
Для проведення документальної планової та позапланової виїзної або фактичної перевірки платника податків формується направлення на перевірку в одному примірнику окремо на кожну посадову (службову) особу, що буде проводити перевірку.
Направлення на проведення документальної планової або позапланової виїзної або фактичної перевірки підписується керівником (заступником керівника) органу державної фіскальної служби, працівники якого здійснюють (очолюють) таку перевірку і який видав наказ про її проведення, та скріплюється гербовою печаткою цього органу.
Факсимільне відтворення підпису керівника на направленні на проведення перевірки не допускається.
Направлення на перевірку реєструється в органі державної фіскальної служби, що його виписав, у Журналі обліку видачі направлень/посвідчень на право проведення перевірки посадовим особам органу державної фіскальної служби.
Записи до такого журналу вносяться структурним підрозділом, відповідальним за реєстрацію вхідної та вихідної кореспонденції органу державної фіскальної служби. Разом з тим, за повноту внесення інформаційних даних до журналів реєстрації відповідних документів, визначених цими Методичними рекомендаціями, відповідають працівники структурного підрозділу органу державної фіскальної служби, який здійснює перевірку.
За відсутності єдиного територіального розміщення в окремих органах державної фіскальної служби допускається ведення кількох журналів обліку видачі направлень - за відповідними територіями.
У журналі в обов'язковому порядку вказуються тип перевірки, підстави для проведення, дата початку та тривалість (кількість робочих днів або діб (для фактичної перевірки).
За необхідності додаткового залучення до перевірки працівників інших територіальних органів державної фіскальної служби видається відповідний наказ, підставою для видання якого є відповідний письмовий дозвіл.