• Посилання скопійовано

Особливості проведення податкових перевірок у 2017 році - у новому листі від ДФСУ

Податківці присвятили темі проведення своїх перевірок в рамках 2017 року окремий лист від 15.02.2017 р. № 3124/6/99-99-10-02-15. Розглянемо його докладніше

Особливості проведення податкових перевірок у 2017 році - у новому листі від ДФСУ

Оформлення направлення на перевірку

Ч. 5 ст. 2 Закону №877 передбачено обов'язкове забезпечення дотримання органами ДФС частини третьої статті 7 Закону №877 щодо оформлення направлення на перевірку, але з урахуванням особливостей ПКУ. Тож виходить, що направлення має бути оформлено в рамках чинних норм ПКУ.

Саме тому у листі від 15.02.2017 р. № 3124/6/99-99-10-02-15 податківці нагадали порядок оформлення направлення на перевірку за п. 81.1 ПКУ. За цією нормою передбачено обов'язкове зазначення в направленні на проведення перевірок посад та прізвищ посадових осіб органів ДФС, які проводитимуть перевірку.

Податківці у листі не забули вказати й про наслідки пред'явлення направлень, оформлених з порушенням вищенаведених вимог. Як відомо таке направлення є підставою для недопуску платником податків податківців до проведення перевірок.

Коли ще можна недопустити контролерів до перевірки - читайте тут>>

Читайте також: Мораторій на перевірки на 2017 рік не продовжено, - ДФСУ 

 

Строки проведення планових та позапланових перевірок

У своєму роз’ясненні податківці доводять, що проведення планових та позапланових перевірок здійснюється у строки визначені п. 82.1 та 82.2 ПКУ. Це випливає з норми ч. 5 ст. 2 Закону № 877. За нею на перевірки ДФС не поширюються дотримання строків для їх проведення, встановлених  ч. 5 ст. 5 (для планових заходів) та ч. 4 ст. 6 (для позапланових заходів) Закону №877.

Тож відповідно до п. 82.1 ПКУ планові перевірки не повинні перевищувати:

- 30 робочих днів - для великих платників податків;

- 10 робочих днів - для суб'єктів малого підприємництва;

- 20 робочих днів - для інших платників податків.

Відповідно до п. 82.2 ПКУ позапланові перевірки мають здійснюватися в межах:

- 15 робочих днів - для великих платників податків;

- 5 робочих днів  - для суб'єктів малого підприємництва;

- 3 робочі дні - для підприємців, які не мають найманих працівників, за наявності умов, визначених в абзацах третьому - восьмому п. 82.2 ПКУ;

- 10 робочих днів - для інших платників податків.

 

Порядок проведення позапланових перевірок 

Проведення позапланових перевірок ДФС не повинно здійснюватися в рамках вимог частини першої статті 6 Закону №877. Таке ствердження ДФС ґрунтується на нормі ч. 5 ст. 2 Закону №877, за якою це не передбачено. Нагадаємо, що за пп. 75.1.2 ПКУ документальна позапланова перевірка не передбачається у плані роботи ДФС і проводиться за наявності хоча б однієї з підстав, визначених п. 78.1 ПКУ. Про порядок позапланових податкових перевірок читайте також у новині>>

Особливості проведення перевірок з урахуванням останніх змін було розглянуто податківцями у іншому роз’ясненні.

Наостанок нагадаємо, що з 01.01.2017 р. податкові інспекції не мають право проводити перевірки. Більше про це у новині. 

***

Що ще можна прочитати на тему податкових перевірок?

 

Автор: Русанова Ганна

Джерело: «Дебет-Кредит»

Рубрика: Право і відповідальність/Контролюючі органи і перевірки

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Контролюючі органи і перевірки»