• Посилання скопійовано

Компенсація за працевлаштування ВПО: як центри зайнятості опрацьовуватимуть рекомендації після верифікації?

Оприлюднено проєкт Порядку опрацювання рекомендацій за результатами верифікації надання роботодавцю компенсації витрат на оплату праці за працевлаштування внутрішньо переміщених осіб внаслідок проведення бойових дій під час воєнного стану в Україні

Компенсація за працевлаштування ВПО: як центри зайнятості опрацьовуватимуть рекомендації після верифікації?

СПО профспілок оприлюднив проєкт наказу Мінекономіки “”Про затвердження Порядку опрацювання рекомендацій за результатами верифікації надання роботодавцю компенсації витрат на оплату праці за працевлаштування внутрішньо переміщених осіб внаслідок проведення бойових дій під час воєнного стану в Україні”.

Ознайомитися з проєктом Порядку можна за посиланням.

Цей Порядок визначає механізм опрацювання регіональними центрами зайнятості рекомендацій Міністерства фінансів України  за результатами верифікації надання роботодавцю компенсації витрат на оплату праці за кожну працевлаштовану особу із числа внутрішньо переміщених осіб (зокрема, тих працівників, які отримали довідку про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи після працевлаштування) унаслідок проведення бойових дій під час воєнного стану в Україні (далі ‒ компенсація витрат).

Регіональний центр зайнятості, який призначає, нараховує та/або здійснює компенсацію витрат (далі – центр зайнятості), опрацьовує рекомендації щодо проведення додаткової перевірки інформації, що містить невідповідності. Рекомендація може містити одну або декілька невідповідностей щодо роботодавця або щодо особи із числа внутрішньо переміщених осіб, яка працевлаштована.

Опрацювання рекомендацій здійснюється центрами зайнятості шляхом проведення перевірки інформації, яка зазначена в рекомендації, та прийняття рішення про надання/відмову в наданні компенсації витрат відповідно до Порядку №331.

Центр зайнятості опрацьовує рекомендації за результатом верифікації у строк, що не перевищує п’ять робочих днів з дати їх отримання.

Для перевірки інформації, що містить невідповідність, центр зайнятості повідомляє роботодавця шляхом надсилання протягом двох робочих днів листа на електронну пошту з використанням кваліфікованого електронного підпису або вдосконаленого електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, про необхідність надання документів щодо спростування невідповідності у строк, що не перевищує два робочих дні.

Рекомендація вважається опрацьованою, якщо проведено додаткову перевірку щодо кожної невідповідності, що містить рекомендація.

За результатами опрацювання рекомендацій центри зайнятості приймають рішення щодо надання/відмови в наданні компенсації витрат роботодавцю.

У разі виявлення недостовірності в наданій роботодавцем компенсації витрат інформації, на підставі якої було призначено, нараховано та/або здійснено компенсацію, центр зайнятості розраховує суму коштів, що підлягає поверненню.

Інформація про прийняті рішення за результатами опрацювання рекомендацій вноситься центром зайнятості до інформаційно-аналітичної платформи.

У разі затвердження цей наказ набере чинності з дня його офіційного опублікування.

Автор: Волос Наталія

Джерело: «Дебет-Кредит»

Рубрика: Право і відповідальність/Контролюючі органи і перевірки

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Контролюючі органи і перевірки»

  • Скільки часу може тривати планова перевірка ДПС?
    Тривалість планових перевірок ДПС не повинна перевищувати 30 р.дн. для великих платників податків, щодо суб’єктів малого підприємництва – 10 р.дн., інших платників податків – 20 р.дн.
    20.11.2024164
  • Що робити у разі арешту рахунку: поради Мінʼюсту
    У разі арешту рахунку передусім потрібно звернутися до банку, щоб дізнатися, у звʼязку з чим накладено арешт. Банк надасть реквізити виконавчого провадження. За цими даними слід вже звʼязатися з виконавчою службою
    20.11.20241 518
  • УВАГА! ДРС затвердила план комплексних перевірок на 2025 рік
    Незважаючи на те, що "воєнний" мораторій на планові перевірки контролюючих органів поки що діє, деяким з них вже дозволено проводити нагляд. Тому ДРС затвердила та оприлюднила наказ щодо комплексних перевірок на 2025 рік. Він налічує 32037 записів
    18.11.20246 9466
  • Мінімізація податкових ризиків: які заходи впроваджуються ДПС?
    ДПС запроваджує нову систему, яка допомагає мінімізувати податкові ризики, поєднуючи проактивні заходи, спрямовані на запобігання можливим податковим порушенням, та реактивні заходи, спрямовані на виправлення ситуації та запобігання її повторенню
    14.11.2024165
  • Ключові заходи ДПС у межах впровадження Нацстратегії доходів до 2030 року
    Ключовими заходами ДПС у межах впровадження Нацстратегії доходів до 2030 року є зміцнення доброчесності та боротьба з корупцією, підвищення рівня дотримання податкового законодавства, автоматизація роботи з боргами, міжнародна співпраця, цифровізація
    14.11.202460