За словами адвоката Дениса Овчарова, у разі якщо компанії Webmoney не вдасться розблокувати свої арештовані рахунки, найближчим часом її клієнти можуть звернутися з вимогою повернути гроші до суду в індивідуальному порядку.
При цьому, зі слів адвоката, звертатися до суду потрібно буде не на компанію Webmoney а до банку, який виступає гарантом електронних платежів або до правоохоронних органів, які заблокували рахунки.
«Власники боргових зобов’язань – клієнти – можуть звернутися з вимогою до осіб, які завдали збитків своїми діями. У даному випадку це може бути банк, на якому розташований депозит. Банк може бути відповідачем за позовною вимогою. Це також можуть бути правоохоронні органи, якщо їхні дії незаконні», – зазначив юрист.
За словами Овчарова, для цього клієнтам Webmoney необхідно отримати підтвердження компанії, що на заблокованих рахунках знаходяться їхні гроші. «Теоритично клієнти зараз можуть звернутися до судді, який веде слідство у справі Webmoney, щоб зняти арешт на кошти на рахунках. Якщо у них буде пакет документів, який дозволить ідентифікувати клієнта як власника арештованих коштів», – зазначив адвокат.
При цьому він додав, що сенс вимагати свої гроші через суд може існувати тільки для клієнтів, у яких на рахунках залишилися значні кошти: «Якщо на рахунку залишилося тільки 200 грн., сенсу звертатися немає, якщо мова йде про суму в 8 тис., тоді це можна робити».