місяць, і нам є про що розповісти. А саме:
- зʼясуємо, як використовувати автоматизовану систему для реєстрації гумдопомоги;
- визначимося, як громадським об’єднанням отримати статус юрособи без реєстрації в ЄДР;
- розповімо про бухгалтерський облік гуманітарної допомоги в неприбуткових організаціях;
- нагадаємо, як заповнювати ф. №1-РН у разі відсутності у неприбуткової організації головбуха;
- проінформуємо, що з 13 лютого діє наказ про затвердження змін до Типового статуту ОСББ.
Як використовувати автоматизовану систему для реєстрації гумдопомоги?
З 1 квітня ввезти гуманітарну допомогу до України буде можливо лише з використанням Автоматизованої системи реєстрації гуманітарної допомоги. Зокрема:
- У системі в меню "Інвентаризаційний опис" і в "Звіт" не потрібно завантажувати документи, якщо у вас немає розбіжностей між даними декларації і фактично отриманим обсягом гуманітарної допомоги.
- Якщо у вас була тільки паперова Декларація і в "Мої вантажі/декларація" стосовно цих товарів немає жодних записів, то копію цієї паперової Декларації потрібно завантажити в меню "Звіт" і сформувати або завантажити "Звіт" стосовно цих товарів.
- Якщо в меню "Мої вантажі/декларація" є запис щодо вантажів, які вже пройшли митне оформлення, але залишилися у статусі "Очікує митне оформлення" або в іншому статусі, крім "Пройшло митне оформлення", то в функції Перегляд - значок хмаринки - потрібно завантажити скановану копію паперової Декларації і проставити самостійно дату митного оформлення.
Після цього такі дані перенесуться у "Звіт".
- За один звітний місяць формується тільки один звіт стосовно всіх Декларацій, які пройшли митне оформлення у звітному місяці.
Як громадським об’єднанням отримати статус юрособи без реєстрації в ЄДР?
- заява щодо державної реєстрації юридичної особи - громадського формування (форма 4),
- примірник оригіналу (нотаріально засвідчену копію) рішення засновників про створення громадського об’єднання (у цьому випадку подається протокол засідання вищого органу управління, на якому прийнято рішення про надання організації статусу юридичної особи);
- реєстр осіб, які брали участь в засіданні вищого органу управління організації;
- відомості про керівні органи громадського об’єднання (ім’я, дата народження керівника, членів інших керівних органів, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності), посада, контактний номер телефону та інші засоби зв’язку);
- відомості про особу (осіб), яка має право представляти громадське об’єднання для здійснення реєстраційних дій (ім’я, дата народження, контактний номер телефону та інші засоби зв’язку);
- установчий документ юридичної особи (на засіданні вищого органу управління необхідно розглянути та затвердити Статут громадської організації, на підставі якого така організація діятиме далі);
- структура власності за формою та змістом, визначеними відповідно до законодавства.
Бухгалтерський облік гуманітарної допомоги в неприбуткових організаціях
З 13 лютого діє наказ про затвердження змін до Типового статуту ОСББ
- у повідомленні про проведення загальних зборів об'єднання повинна міститися інформація про:
- ініціатора загальних зборів об'єднання;
- дату, час та місце проведення загальних зборів об'єднання;
- порядок денний загальних зборів об'єднання;
- наявність/відсутність технічної можливості для участі співвласників у загальних зборах об'єднання дистанційно в режимі відеоконференції із зазначенням інформації щодо підключення до неї.
Як заповнювати ф. №1-РН у разі відсутності у неприбуткової організації головбуха?
Наразі це все.
Більше новин щодо діяльності неприбуткових установ читайте тут, а консультацій – ось тут.
До зустрічі!
Ваш «Дебет-Кредит»