• Посилання скопійовано

Статуси заяв електронного суду: які існують та коли змінюються?

Статус «Відправлено» вказує на те, що заяву було підписано та надіслано до суду. Потім має виникнути статус «Доставлено» та у разі реєстрації зʼявиться статус «Зареєстровано»

Статуси заяв електронного суду: які існують та коли змінюються?

Ми вже вказували, що з 18 жовтня набули чинності зміни до Господарського процесуального кодексу, що передбачають обов’язок реєстрації в Електронному суді для юридичних осіб приватного права, а саме ТОВ, приватних підприємств, ОСББ тощо. Тобто вони мають зареєструвати Електронний кабінет у ЄСІТС для того, аби мати право подати до господарського суду документи. Причому навіть якщо вже перебувають у процесі. В іншому разі на них чекають негативні процесуальні наслідки.

Зареєструватися безпосередньо такі юридичні особи мають навіть тоді, коли із судом листується їхній адвокат (абзац 2 ч. 6 ст. 6 ГПК у редакції Закону №3200). Тобто має бути зареєстрована як сама юридична особа, так і її адвокат. Про це ми писали тут

Наразі на сторінці Е-суду у Фейсбуці зʼявився новий пост. Він присвячений статусам заяв в Е-суді.

Заяви, подані до суду з електронного кабінету (через електронний суд), мають такі статуси:

«Чернетка»

На цьому етапі дозволяється редагування заяви шляхом переміщення на різні кроки її формування.

«Підписання»

На цьому етапі дозволяється лише підписати заяву та надіслати її до суду. Редагування заяви на статусі «Підписання» неможливе.

«Відправлено»

Статус вказує на те, що заяву було підписано та надіслано до суду.

«Надіслано сторонам»

Статус вказує на те, що заяву було надіслано лише сторонам. Для надіслання до суду потрібно натиснути кнопку Підписати та відправити до суду.  

«Доставлено»

Статус вказує на те, що заяву було успішно прийнято до АСДС суду.

«Помилка обробки»

Цей статус мають заяви, які не були доставлені до АСДС суду. Вказані статуси можуть виникати внаслідок нестабільної роботи мережі під час надіслання заяв до АСДС суду як на стороні користувача, так і на стороні АСДС.

У разі виникнення такого статусу користувачеві необхідно звернутися до служби технічної підтримки за номером 044-492-70-10, оскільки ситуація потребує окремого аналізу.

«Відмовлено в реєстрації»

Статус з’являється внаслідок відмови в реєстрації заяви в АСДС суду з певних причин. Текст причини відмови має надходити користувачеві на електронну адресу до розділу «Повідомлення» електронного кабінету.

«Зареєстровано»

Статус відображається у разі реєстрації заяви.

***

Читайте також: 

Автор: Русанова Ганна

Джерело: «Дебет-Кредит»

Рубрика: Облік та звітність/Автоматизація

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Автоматизація»