• Посилання скопійовано

Програма психосоціальної підтримки: як її запровадити на підприємстві?

Стати ініціатором запровадження програми психосоціальної підтримки на рівні роботодавця може будь-хто, хто готовий взяти на себе організацію та координацію роботи: профспілкова організація, служба охорони праці, кадрова служба, формальний/неформальний лідер

Програма психосоціальної підтримки: як її запровадити на підприємстві?

Інспекторка праці з психосоціальної підтримки розповіла про мікротоксичність до себе.

Мікротоксичність до себе:

  • Ігнорувати потреби тіла у їжі та відпочинку, бо «зараз є важливіші справи»
  • Брати на себе весь побут після роботи і мовчати про те, що сил зовсім немає
  • Носити незручний одяг або взуття цілий день, бо «це ж тренд»
  • Назвати себе «дурнем» через одну невдалу відповідь на нараді
  • Дивитись, читати або слухати те, що не подобається, «бо всі так роблять»
  • Отримати похвалу на роботі й відповісти: «Нічого особливого, будь-хто зміг би»
  • Отримати несправедливий коментар від близької людини й одразу відмахнутися: «Пусте»
  • Обіцяти собі вихідний, але знову погоджуватись на позапланову роботу

Кожна така дія з часом має ефект накопичення і краде у тебе ресурс, позбавляючи спокою і впевненості.

А які маленькі жести ти б хотів/-ла змінити у ставленні до себе?

Джерело: howareu.com.

З метою покращення психічного здоров’я працівників роботодавець запроваджує культуру піклування про психологічний добробут на робочому місці.

Стати ініціатором запровадження програми психосоціальної підтримки  на рівні роботодавця може будь-хто, хто готовий взяти на себе організацію та координацію роботи: профспілкова організація, служба охорони праці, кадрова служба, формальний/неформальний лідер тощо.

Ефективність психосоціальної підтримки на робочому місці:

  • Зниження рівня стресу та покращення психологічного стану працівників
  • Підвищення задоволеності роботою та мотивації
  • Поліпшення психологічного клімату на робочому місці
  • Збільшення продуктивності та зниження плинності кадрів
  • Формування психологічно безпечного середовища
  • Зменшення ризику емоційного вигорання
  • Підвищення довіри до керівництва
  • Надання можливостей для професійного зростання
  • Зменшення кількості нещасних випадків на виробництві
  • Підтримка працівників у складних життєвих ситуаціях тощо.

Джерело: Державна служба з питань праці

Рубрика: Праця та соціальний захист/Трудові відносини

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Трудові відносини»