• Посилання скопійовано

Як сформувати витяг з е-трудової книжки?

Щоб в онлайн-режимі сформувати витяг з електронної трудової книжки, потрібно скористатися вебпорталом електронних послуг Пенсійного фонду України

Як сформувати витяг з е-трудової книжки?

Головне управління Пенсійного фонду України в Закарпатській області розповідає, що для того щоб в онлайн-режимі сформувати витяг з електронної трудової книжки, потрібно скористатися вебпорталом електронних послуг Пенсійного фонду України.

Сервіс надається для користувачів, які увійшли на портал ПФУ за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП) або банківської картки ID.GOV.UA.

Щоб сформувати витяг самостійно:

  1. Авторизуйтесь на вебпорталі ПФУ за допомогою КЕП або ID.GOV.UA.
  2. У розділі «Комунікації з ПФУ» оберіть пункт «Запит на отримання електронних документів».
  3. Оберіть необхідний тип звернення з переліку – «Витяг з ЕТК».
  4. Поля запиту заповнюються автоматично. У разі відсутності, зазначте номер телефону та обов’язково заповніть клітинку біля пункту «Я даю згоду на передачу та обробку моїх персональних даних» та натисніть «Відправити до ПФУ».
  5. Після відправки запиту натисніть «ОК».
  6. Документ формується декілька хвилин. Перевірити результат опрацювання запиту можна в розділі «Мої звернення». Натисніть на піктограму стрілочки вниз, щоб розгорнути вкладку.
  7. В розгорнутому полі завантажте файл документа в форматі .pdf.
  8. Відкрийте файл та ознайомтеся з даними витягу з вашої електронної трудової книжки.

Важливо!

Роботодавець може сформувати запит на витяг з ЕТК (електронної трудової книжки) тільки у випадку, коли застрахована особа самостійно створила запис щодо надання згоди на отримання ЕТК роботодавцем.

Для формування переліку роботодавців, яким користувач надає згоду на отримання ЕТК, необхідно скористатися в пункті меню «Доступ до ЕТК» функцією «Додати», за якою відкривається екранна форма:

  • код за ЄДРПОУ – увести вручну;
  • назва страхувальника – автоматично заповнюється за даними Єдиного реєстру страхувальників.

Запис повинен знаходитись у статусі «актуальний».

Нагадуємо! Граничним терміном для сканування паперових трудових книжок є 10 червня 2026 року

Як електронна трудова книжка замінила паперові? Чи обов’язково зараз вести паперову трудову книжку? Як провести сканування паперових трудових книжок та передачу даних до ПФУ? Що робити із паперовою трудовою книжкою після сканування? Про все це читайте у статті:

«Сканування паперових трудових книжок: залишилося вже менше року!».

Джерело: Пенсійний фонд України

Рубрика: Праця та соціальний захист/Трудові відносини

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Трудові відносини»